• Tova80

Tapettips barnrum!

Skulle vilja ha tips på tapet till flickrum en 5årig tjej, hon önskar sig guldstjärnor på tapet, har letat runt men ej hittat det på något ställe, tips mottages vänligt!

• Svar på tråden Tapettips barnrum!
  • lillinas

kolla sandbergs tapeter

• Flippen

Var nere tapet-affären idag för jag letar också barntapet. Jag bläddrade nog igenom ALLA barntapet-kataloger.

Kommer ihåg att jag såg en stjärntapet och jag tror absolut att den fanns i guld-aktigt också. På deras hemsida visas den dock bara i 1 färgsättning. Ganska små stjärnor.
    www.sandbergab.se/default.asp&ulid=18&show=3&katdel=3&psid=72&vid=326&vrank=1

Midbec's kollektion Keek-A-Boo hade också en stjärntapet med STORA stjärnor. Den fanns bara i rosa, grönt och blått.
    www.midbec.se/hemsidan/keek_a_boo/stor/4.jpg

Lycka till!

• Catti41

Fast jag skulle nog ta en vanlig tapet i snygg grundfärg och sedan måla stjärnor med schabloner och guldfärg istället... ;)

• Tova80

Tack för alla svar ska nog testa o måla väggarna i en kulör o sen köpa schabloner i guld för det verkar inte finnas så mkt tapeter med guldstjärnor..Vad tror ni om färgen kärleksört från alcro lilaton i den o sen glansiga guldstjärnor ???rådvill...hmmm

• Flippen
    Tova80 skrev 2008-09-24 11:04:12 följande:
    Tack för alla svar ska nog testa o måla väggarna i en kulör o sen köpa schabloner i guld för det verkar inte finnas så mkt tapeter med guldstjärnor..Vad tror ni om färgen kärleksört från alcro lilaton i den o sen glansiga guldstjärnor ???rådvill...hmmm
    Är det en fondvägg eller hela rummet?
    Är de hela rummet så tror jag det blir jättefint med Kärleksört, men guldstjärnor på! Jättefina färger ihop, lila och guld!
    Är det däremot en fondvägg hade jag nog valt en lite mörkare nyans av lila. Men det är ju bara jag!

Lycka till!
Svar på tråden Tapettips barnrum!