• Tiiah

Vart köper man hallonbladste i Göteborg?

Letar efter teet i lösvikt...har kollat på Life, men de har endast i portionspåsar...

• Svar på tråden Vart köper man hallonbladste i Göteborg?
  • Fnoset

På Haga Nygata finns en indisk kryddaffär som har typ en miljon olika örter som lösblad. Han har hallonblad, men det är lösa blad förpackat i en plastpåse, inte nåt man skopar själv som lösgodis, om det är det du menar?

• Tiiah
    Fnoset skrev 2008-09-22 12:15:52 följande:
    På Haga Nygata finns en indisk kryddaffär som har typ en miljon olika örter som lösblad. Han har hallonblad, men det är lösa blad förpackat i en plastpåse, inte nåt man skopar själv som lösgodis, om det är det du menar?
    perfekt! Tack så mycket
  • Tiiah

någon som vet fler ställen?

• Majorna
    Tiiah skrev 2008-09-23 10:38:35 följande:
    någon som vet fler ställen?
    Jag tror att det ska finnas i femmanhuset, mittemot Kicks du vet när man går mot centraler genom den där tunneln.
    Det finns en salladsrestaurang som heter Paprika och bredvid paprika finns en affär som säljer en massa tesorter faktiskt och om jag inte minns fel så ska det finnas där faktiskt..
    Förstod du min beskrivning?
  • Tiiah
    Majorna skrev 2008-09-23 10:46:15 följande:
    Jag tror att det ska finnas i femmanhuset, mittemot Kicks du vet när man går mot centraler genom den där tunneln.Det finns en salladsrestaurang som heter Paprika och bredvid paprika finns en affär som säljer en massa tesorter faktiskt och om jag inte minns fel så ska det finnas där faktiskt..Förstod du min beskrivning?
    Absolut! jag tror jag vet vilket ställe du menar, går dit imon och kollar. tack så mkt för hjälpen
  • Majorna
    Tiiah skrev 2008-09-23 11:21:50 följande:
    Absolut! jag tror jag vet vilket ställe du menar, går dit imon och kollar. tack så mkt för hjälpen
    Fann du något te till slut?
  • Tiiah
    Majorna skrev 2008-09-26 11:16:48 följande:
    Fann du något te till slut?
    jag har faktiskt inte orkat ta mig in till stan ännu hehe.., men ska försöka göra det till helgen.
    Vill du att jag säger till om jag hittar det där?
  • Majorna
    Tiiah skrev 2008-09-26 11:22:29 följande:
    jag har faktiskt inte orkat ta mig in till stan ännu hehe.., men ska försöka göra det till helgen.Vill du att jag säger till om jag hittar det där?
    Ja gärna och jag kan säga till dig om jag hinner före..
    Sen så vet jag ett ställe till som säljer te centralt och det är vid kungsportsplatsen, vid pocketshop så ligger det en liten butik som säljer en massa te.. vid saluhallen på motsatta sidan av h&m och donkan typ..
  • Tiiah

okej..kan kolla där med. Men om du hinner före, så får du gärna skriva pris också

Svar på tråden Vart köper man hallonbladste i Göteborg?