• Anonym (lillamig)

Farligt att ha sex i sjö??

hej hej!

Väljer att vara anonym då jag anser att detta är privat...=)

Undrar om ni vet om det är farligt att ha sex utomhus i en sjö t ex? Tänkte på infektionsrisk och sådant? Har själv spiral och då ökar ju risken för infektioner i livmodern. Vill inte bli sjuk av det. Vad tror ni?

Vattnet i sjöarna är väl inte världens renaste direkt men...

//LillaMig

• Svar på tråden Farligt att ha sex i sjö??
  • Anonym (lillamig)

*puff puff*
    Ingen som vet??

• Missboss

Då borde det ju inte vara tillåtet att bada i sjö när man har spiral. Är helt övertygad om att det är alldelens lugnt att ha sex i en sjö!!!

• Anonym (lillamig)

Men kommer det inte in mer vatten när man har sex än om man bara simmar???

• Eliva

Alltså, jag vet inte, men jag svarar för att puffa tråden lite för jag vill oxå ha ett svar.

Men jag gissar att det nog inte är så farligt, jag menar, lite mer vatten kommer det nog in, men jag tror inte det blir så stora mängder att det eventuella gift som finns i vattnet kan skada dig. Massor med folk har ju -påstått i alla fall- att dom haft sex i offentliga simhallar och där finns det ju ÄNNU mer bakterier och inte minst en massa klor.

Så det borde ju inte vara någon risk?

• Anonym (lillamig)

Nä jag hoppas inte det... Men själv är jag ju så fånig så om jag ska ha "risktankaR" i huvudet så blir det nog inget ändå...

• Eliva

Det finns ju massor av olika sexupplysningslinjer man kan ringa och vara anonym hos. Ring till dom så får du garanterat ett säkert svar!

• Kami74

Jag kan bara svara med egna tankar om det hela. Jag har haft det med och utan spiral insatt, har inte hänt något. Har dessutom aldrig hört några varningar om sådana saker, så det borde vara säkert, tror jag i alla fall.

• Anonym (lillamig)

ingen fler??

• brokig

Jag har inte sprial men väljer att inte ha sex i sjöar ändå, eftersom jag testat det förut och alltid har fått svamp efter det, slemhinnorna blir väldigt torra av vatten. Detsamma gäller samlag i duschen för min del

• Good News

Det har jag haft många gånger utan att hon fick några problem. Härligt lätt blir hon ju

• Missboss

Då skulle man inte få åka vattenruschbana heller om man hade spiral. Där kommer då verkligen vattnet in i slidan.

Fortsätt och ha sex i sjön om du vill!!!

• Anonym (lillamig)

Hehe...iofs. Tack för alla svaren! Då gäller det bara att hitta en bra sjö också...

• rk00s

Det finns ju alltid en risk med vatten .. man kan drunkna. Men ska man ändå drunkna så kan man ju lika gärna göra det medans man har sex.

• Kristin

Det är inte farligt men du kan få urinvägsinfektion. Detta har jag löst med tabletter från hälsokosten som förebygger just UVI.

Svar på tråden Farligt att ha sex i sjö??