• Moniqe1979

Gung(häst)Ko + ålder för denna leksak.

har försökt leta på online butiker och goglat men utan resultat, såg för ett tag sedan en gung ko altså som en gunghäst men i form av en ko som var ganska fluffig och mjuk. någon som vet vart denna säljs eller kanske vad det kan vara för märke/tillverkare så det blir lättare att söka.

är intreserad av att ge en sådan till en vänninas barn i 2 års present, visst borde en 2 åring klara av en gungleksak, eller?

• Svar på tråden Gung(häst)Ko + ålder för denna leksak.
  • Vårsolen

ca 1-3år är den rekomenderad till men man kan såklart ha den längre om man vill

• snappi81

Vi har en sån till vår 13 månaders, han fixar inte den än men däremot min brors dotter som är 21 månader fixar den galant!

*För att komma vidare, måste man orka blicka framåt!*
  • Moniqe1979

oh tack var inte riktigt den men nästan den jag sett hade svarta prickar som bregott kossan. Tyvär för dyr för att ge i present ser jag attans får hitta en annan gungande sak. tack iallafall

• snappi81
    Moniqe1979 skrev 2008-09-22 19:17:46 följande:
    oh tack var inte riktigt den men nästan den jag sett hade svarta prickar som bregott kossan. Tyvär för dyr för att ge i present ser jag attans får hitta en annan gungande sak. tack iallafall
    Vi har inte den på bilden, vi har en som ser ut som den du beskriver. Köpte våran på 1klass.
    *För att komma vidare, måste man orka blicka framåt!*
  • Moniqe1979
    snappi81 skrev 2008-09-22 19:18:48 följande:
    Vi har inte den på bilden, vi har en som ser ut som den du beskriver. Köpte våran på 1klass.
    hittade den. lite för dyr den med får tänka om på present ide helt enkelt för tror inte jag har sån tur att hitta något galet ställe som säljer ut dem för minst 200 kr billigare, tack för hjälpen iallafall.
  • Vårsolen

kan inget annat än instämma

snappi81 skrev 2008-09-22 19:41:54 följande:
    haha va ful den va! Den vi har är mycket sötare! .-D
  • Moniqe1979

blev en jolly ko trots priset tack för hjälpen

kan man ge bort en present med en önskan att sonen får ärva den om några år *hihi* kossan är ju så söööt

• revik

På ett dop för något år sedan fick den döpte en gungsnigel i trä. Jättefin! Han är väl ca 1,5 nu och anävnder den, så ja, det borde nog en 2-åring.

Svar på tråden Gung(häst)Ko + ålder för denna leksak.