• Anonym (arg)

hjälp mig med spydig kommentar!!

Arg!!! Har haft kontakt med en kille i sommar, via msn och träffats några gånger. han hör av sig mycket på alla vis..vet inte vad vi har för relation men mycket kontakt iaf. sexprat och vanligt prat. har träffats på riktigt två ggr. förra helgen ringde han och ville komma, men då kunde inte jag..

så har han då varit bortrest några dagar i förra veckan. vi brukar höras på ett community typ facebook, ser att han lagt upp massa kort ihelgen, fest kort men även massa kort på en brud. de kramas och så. och så igår så ser jag att hon skrivit i hans gästbok: "oh saknar dig så gubben, det gör ont är du inte är här..måste du va så långt bort..puss"

Kan då tala om att jag och han hade mysstund på msn alldeles innan jag så såg detta...inte fan låter det som det var nån kompis som han vart och hälsat på va?? Det sa han förra veckan nämligen att hans skulle resa bort och träffa några vänner..

Nu e det tyst på msn. men han kommer att höra av sig igen, är jag säker på.han vet oxå att jag sett va den andra bruden skrivit helt klart. ''

Vad ska jag dra till med när han hör av sig? Är riktigt sur, vill avsluta detta med nåt som svider bra..

• Svar på tråden hjälp mig med spydig kommentar!!
  • Anonym

Det som kommer svida mest är om du är likgiltig och ointresserad - han verkar ändå inte vara något att satsa på....det är ingen kompis som skriver så som den tjejen gjorde...vaddå gör ont?! Nej skit i honom....vet att det inte är lätt men jag lovar att det är det som kommer ta hårdast på honom även om du kanske inte ser det hands on. Om du visar din ilska och skriver spydiga kommentarer vet han att du bryr dig och ofta är det det "players" livnär sig på.

• Anonym (arg)

ok...ja det är väl det bästa..även om jag skulle vilja dra till med nåt typ "hur många fler är det?"

• Anonym (arg)

ska jag låta bli att svara helt enkelt kanske? eller bara svara entydigt..

• snapdragon

jag tycker du bara ska ignorera honom.
    det är effektivt och du slipper gå ner på sandlådenivå.

• studentbruttan29

bara ignorera..att säga "hur många fler är det" låter ju bara som om du är svartis o kontrollerande. Det skulle inte svida på varken en kille eller tjej.

Ignorera, gå vidare o var lycklig. Visa att DU också har fler på lager-

Killar vill ha nåt o jaga.

• Kamme
    studentbruttan29 skrev 2008-09-22 23:54:26 följande:
    Killar vill ha nåt o jaga.
    Det ska räcka med att knäppa med fingrarna så ska dom komma insvansandes o ställa sig på led.. DET är vad vi vill ha, egentligen... :D
  • Angdev

ehh, så skriver jag till min bäste vän utan att det betyder något. fråga honom istället vad som händer mellan honom o den där tjejen, för att straffa honom för något som kanske inte existerar e riktig elakt....

• Amber1975

Jag tycker inte heller du ska skriva nåt alls. Det tar garanterat bäst.

• Anonym

Jag tycker nog att du först ska fråga om den där tjejen, så du är helt säker på att det är som du tror.
    Och skulle det vara så som du tror, så är det bara att önska honom lycka till med henne och sen ignorera honom. Det tar nog bäst. Att verka likgiltig inför det.

• studentbruttan29

näääähä, bara lata jävlar.

:o))))

Kamme skrev 2008-09-23 00:23:34 följande:
    Det ska räcka med att knäppa med fingrarna så ska dom komma insvansandes o ställa sig på led.. DET är vad vi vill ha, egentligen... :D
Svar på tråden hjälp mig med spydig kommentar!!