hjälp mig med spydig kommentar!!
Arg!!! Har haft kontakt med en kille i sommar, via msn och träffats några gånger. han hör av sig mycket på alla vis..vet inte vad vi har för relation men mycket kontakt iaf. sexprat och vanligt prat. har träffats på riktigt två ggr. förra helgen ringde han och ville komma, men då kunde inte jag..
så har han då varit bortrest några dagar i förra veckan. vi brukar höras på ett community typ facebook, ser att han lagt upp massa kort ihelgen, fest kort men även massa kort på en brud. de kramas och så. och så igår så ser jag att hon skrivit i hans gästbok: "oh saknar dig så gubben, det gör ont är du inte är här..måste du va så långt bort..puss"
Kan då tala om att jag och han hade mysstund på msn alldeles innan jag så såg detta...inte fan låter det som det var nån kompis som han vart och hälsat på va?? Det sa han förra veckan nämligen att hans skulle resa bort och träffa några vänner..
Nu e det tyst på msn. men han kommer att höra av sig igen, är jag säker på.han vet oxå att jag sett va den andra bruden skrivit helt klart. ''
Vad ska jag dra till med när han hör av sig? Är riktigt sur, vill avsluta detta med nåt som svider bra..