• Anonym (fetto)

Någon som testat Lepigen

Fick erbjudande om att testa Lepigen, ett viktminsknings preparat som innehåller grönt te, hallonketon mm...

någon som testat det som har positiva som negativa erfarenheter?

skulle va kul att testa och se om det funkar ju.

• Svar på tråden Någon som testat Lepigen
  • Anonym

puffar....
    skulle jag med vilja veta

• Anonym (fetto)

för vad ja kan utläsa av innehållsförteckningen så innehåller de ju inget "farligt" utan naturliga grejer som påverkar ämnesomsättningen plus att det minskar hungerskänslorna.

för tom allévo har ju piller man kan ta innan måltiden som sväller 200ggr sin egen strl och tar massa plats i magsäcken så man blir snabbare mätt.

• Anonym (fetto)

Extrakt av grönt te finns i många bantningspreparat, som enda beståndsdel eller i kombination med andra beståndsdelar. När det gäller extrakt av grönt te har det vid upprepade tillfällen kommit rapporter om allvarlig leverpåverkan utan att man ännu kunnat fastställa vad i extrakten som åstadkommer detta (1). Även svenska fall har rapporterats (2).

hämtat från www.lakemedelsverket.se/Tpl/NormalPage____6167.aspx

hmmm.. kanske ska strunta i det iaf

• Anonym

jag läste att d inhehöll efedrin så jag tänker inte prova det nu!

• Anonym

"Att banta med Lepigen X är marknadens klart snabbaste metod för att gå ner i vikt. Lepigen baseras på naturligt efedrin, som också kallas för Ehpedra (ma huang)"

Efedrin har en stimulerande effekt på centrala nervsystemet (CNS). Substansen blockerar hunger- och sömnkänslor samt höjer smärttröskeln. Kroppens "varningssystem" sätts ur funktion och känner inte av att den är trött och behöver vila.

• Anonym

många blir ju speedade av efedrin,kan inte sova,blir precis som dom tagit amfetamin

• Anonym

Jag provade Thermacuts i våras,jag gick ner 4 kg och gick väääldigt snabbt upp 6 kg igen..

Tänker aldrig mer prova sånt..

• Anonym (fetto)

detta ja tänkt testa är
    lepigen x-strong

• Anonym (Lina)

Rekomenderar ingen att testa det! jag blev helt fast i de då det innehåller effedrin. Visst, du går säkert ned i vikt, hungerkänslorna försvinner och du bli pigg och glad, orkar träna, men otäckt hur kroppen reagerar ändå... jag fick som krypningar, kunde inte va still, kunde inte sova på nätterna och orkade inte upp på morgonen om jag inte fick ta mina piller... ett helvete att sluta och dessutom så är det lätt att gå upp när du slutar. Finns så mycket bättre sätt är bantningspiller, dessutom är det farligt för hjärtat, kroppen går på högvarv!

• Anonym (fetto)
    Anonym (Lina) skrev 2008-09-24 08:58:21 följande:
    Rekomenderar ingen att testa det! jag blev helt fast i de då det innehåller effedrin. Visst, du går säkert ned i vikt, hungerkänslorna försvinner och du bli pigg och glad, orkar träna, men otäckt hur kroppen reagerar ändå... jag fick som krypningar, kunde inte va still, kunde inte sova på nätterna och orkade inte upp på morgonen om jag inte fick ta mina piller... ett helvete att sluta och dessutom så är det lätt att gå upp när du slutar. Finns så mycket bättre sätt är bantningspiller, dessutom är det farligt för hjärtat, kroppen går på högvarv!
    va det såna tabletter du skulle ta 30 mins före måltid eller?

lepigen x-strong innehåller inte effedrin, dock en undersubstans till det som kan likas vid effedrin.
Svar på tråden Någon som testat Lepigen