Vecka 19, hur ofta känner ni sparkar ?
Hur ofta känner ni sparkar ni som är kring vecka 19 ?
på ul sa dom att jag hade moderkakan lite i framvägg och ut mot höger sida...
Hur ofta känner ni sparkar ni som är kring vecka 19 ?
på ul sa dom att jag hade moderkakan lite i framvägg och ut mot höger sida...
nån
Jag är förvisso i vecka 21 nu men jag kände en massa sparkar i vecka 19. Varje dag iallafall..
hur ofta per dag ?
Någon gång per dag känner jag lite knuffar. När jag väntade sonen så var det ett väldans sparkande vid den här tidpunkten. Verkar som att jag får ett lugnare barn den här gången kanske
ja kände inga sparkar alls i v.19..:=)
Jag började känna knuffar/sparkar varje dag från vecka 18. Är nu i v.19. Detta är VÄLDIGT individuellt och man behöver inte oroa sig för att man inte känner något. En kompis till mig kände en spark i v.19 typ och sen ingen mer förrän i ca v.25 tror jag det var och ut kom en hel och frisk pojke!
I och med att du har moderkakan i framvägg så kan du även ha lite svårare att känna tidiga sparkar.
jag känner inget alls. Har känt fladder 2 gånger bara.
Känner inga sparkar, däremot buffande. Denna bebis ligger lååångt ner, (har för mig att förra grav. var bebisen mera "uppe") samt att jag har moderkakan i framväggen.
känner varje dag är i v 19
Är i vecka 19 och tror inte jag kännt något ännu, inte som jag kan säga är tydliga sparkar iaf. Var på UL igår och det visade sig att min moderkaka ligger i framvägg den med. Ul-sköterskan sa att det kunde dröja ett par veckor till innan jag känner sparkar pga det.