• Dinosaurien

Roliga bebisaffärer i Göteborg?

Ska till Göteborg på resa nu i veckan och vill gärna handla lite kul saker till bebisen som snart kommer. Har ni tips på kul affärer?

Jag handlar gärna lite kläder, leksaker, filtar eller annat kul till den lill*.

Här där jag bor finns bara Lindex och HM. Trist. Så nu tänkte jag slå runt med lite kul-shopping. Vart ska jag gå?

Tack för tips!!!
    /Dino

• Svar på tråden Roliga bebisaffärer i Göteborg?
  • idefix

Titta in på Liten Karin.
    Ligger i Haga.
    Massa fina leksaker och sånt.

• MB73

Laban&Labolina på Kungsgatan om du gillar dem!

Annars Polarn & Pyret i Nordstaden + Guppi som har märkeskläder tex Mexx & Esprit (finns både i Nordstan & på Avenyn)

• Letizia

Hej!
    Laban och Labolina, jättefin kläder och annat smått och gott.
    Kommer inte ihåg vad gatan heter men det ligger bredvid den grekiska restaurangen Galini.

• Lissy

Krabat & co och Tummelisa Babydesign är två butiker med lite roliga och annorlunda babysaker. Då kan du även passa på att gå in på Mums som ofta har fina gravidkläder och dessutom rea Alla dessa butiker ligger på Södra larmgatan 2.
    Åhlens i nordstan tycker jag har ett ganska stort utbud på barnkläder. Många butiker har ju rea på bäbiskläder nu. Lycka till med shoppingen!

• amraimer

Vill du till en riktig baby-butik med vagnar, skötbord, täcken etc så är Babyhörnan på Backaplan (Backa3 -huset) bra. Söta saker till bebis finns på Liten Karin i Haga, Laban och Labolina på Kungsgatan (uppe vid Kungshöjd)

Svar på tråden Roliga bebisaffärer i Göteborg?