Gravid men aldrig fått plus på stickan?
Finns det några här inne som aldrig fick plus på gravtestet? Kände ni av alla symptom och testade er flera gånger men fick bara minus varje gång? Var det ert första barn eller hade ni barn sen innan? Hur tätt var det mellan barnen isåfall? Hur fick ni gravidteten bekräftad? Genom ett plus väldigt sent eller genom blodprov hos en BM? Berätta!
Jag har en son på fem månader och misstänker graviditet. Har så många symptom men får bara massa minus. Eller det första testet jag gjorde gav ett svagt plus men det försvann efter ca 10 min. Likadant med test nr två men testen efter det har visat minus. Kan ej räkna ut när jag har haft ÄL för jag har ammat och ej fått min mens ännu.
Någon som vill berätta sin historia???
Jag ska snart till gyn för cellprov och då lär hon förhoppningsvis kunna se om jag är gravid eller inte.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-26 18:57
Lägger in en uppdatering på hur det gått då det kan missas bland inläggen.
Gjorde ett nytt test idag och det visade ett starkt plus. Nu är bara fråga hur långt gången jag är. Ska till en barnmorska på onsdag och kolla upp det. Återkommer när jag vet mer. Kan vara allt från v 4-10 säkert... pirrigt!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-06 11:45
Imorgon tisdag har jag tid för vul. Är grymt nyfiken på i vilken vecka jag är i. Är ju i minst vecka 6. Om jag är i v 9-10 elle rmer, ja då har jag fått minus fast jag varit gravid. Återstår att se! Återkommer imorgon med mer info!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-07 11:05
Gynundersökning:
Nu har jag varit och gjort vul. Det var lite svårt att mäta så doktorn ville jag ska komma tillbaka om en vecka igen. Hon gissade på kanske runt v 7-8 men det var svårt o säga sa hon. SÅ nu får jag gå och vänta igen på nästa besök.