faaan! någon som tappat nycklar här??
jag är helt förstörd, imorse när jag skulle gå med barnen till dagis hittade jag inte mina nycklar!:(
o förmodligen är dom ute nånstans.
sonen på 3 år fick låsa upp dörren igår kväll när vi kom hem, träffade då våran gamla granne utanför för hon skulle komma o lämna en sak, stod o prata med henne. Sambon hade då sett att våran son hade lagt nycklarna på en sak i lekparken, men trodde att jag hade koll på det. Jag är gravid o helt jävla tankspridd så inte fasen tänkte jag på det :(
nu är dom borta!!!!
har mamma o pappas nyckel oxå o dom ska snart flytta, så har jag nyckel till min farmor o farfar o så våran hemnyckel o så såklart!
sambon ska ringa hittegods, o så funderar vi på o sätta upp lappar på våran gård, o skriva mobilnr till nån vi känner som har kontantkort, annars kan ju folk hitta våran adress.
jag hoppas verkligen det är en ärlig människa som hittat nycklarna!! är sååå mycket små barn som leker här på gården, så man vet ju aldrig vad dom kan ha gjort av nycklarna :(
jag har sån panik, vågar inte berätta för dom jag har nyckel till än :( låter de gå några dagar i hopp om att dom kommer till rätta först.
det kommer ju bli SVINDYRT att byta ut lås på 3 ställen, vi bor dessutom i hyresrätt :(
är det någon här som blivit av med sina nycklar nån gång? har dom kommit till rätta??
åh jag är helt gråtfärdig :( fan vad klantig jag är!
frågade sonen var han lagt dom, så fort vi kom ut gick han o kolla precis där sambon sa att han såg nycklarna i lekparken, så antagligen var det oxå där sonen la dom.
men sen sa han att han lagt dom inne på sitt rum, ute i himlen o gud vet allt, så man får ju inget vidare svar, o kan väl inte kräva av en 3 åring heller :(