• DOLCE FAR NIENTE

Här klurar vi ut gåtor

Det fanns en liknande tråd innan, men tog nog slut så jag startar en ny där vi kan klura ut gåtor gemensamt.

En kvinna var på sin mors begravning
    Detta är utarbetat av en psykolog. Väldigt få kommer på det rätta svaret.

En kvinna var på sin mors begravning. Där mötte hon en man hon inte kände igen. Hon tyckte att mannen var fantastisk - rena drömmannen och hon blev förälskad ögonblickligen! Då begravningen var över, försvann han utan
    att hon fått hans telefonnummer. Ingen visste vem han var så hon kunde inte kontakta honom. Några dagar senare mördar hon sin syster...

Fråga: Vad var motivet till mordet på hennes syster?

• Svar på tråden Här klurar vi ut gåtor
  • DOLCE FAR NIENTE

Mornie Alantie skrev 2008-09-24 10:09:39 följande:

Då blir det en ny begravning och mannen kommer igen?
    Kom du på det själv eller fuskade du?
  • DOLCE FAR NIENTE

Svar: Hon hoppades att mannen skulle dyka upp på även denna begravning!

Om du har svarat rätt, tänker du som en psykopat. Detta var ett test skapat av en känd amerikansk psykolog och om användes för att se om man tänker som en mördare. Många seriemördare som deltog i testet svarade rätt på frågan.

• Mornie Alantie

Ha! Då är jag väl en seriemördande psykopat då

Kom på svaret själv, fuskade inte. Inte så smickrande kanske

• DOLCE FAR NIENTE

Mornie Alantie skrev 2008-09-24 10:20:33 följande:

Ha! Då är jag väl en seriemördande psykopat då Kom på svaret själv, fuskade inte. Inte så smickrande kanske
    Nää tror bara du var smart helt enkelt .

Har du ngn klurig nu då?
  • Morbid angel

Tänkte också att då blir det ju ännu en begravning så hon förhoppningsvis skulle träffa honom igen

• DOLCE FAR NIENTE

Två mördare på FL farlig plats detta

• Mornie Alantie

Morbid angel skrev 2008-09-24 10:23:24 följande:

Tänkte också att då blir det ju ännu en begravning så hon förhoppningsvis skulle träffa honom igen
    Fler massmördar-kandidater här skönt, började känna mig udda

Måste fundera en stund, har ingen ny på rak arm.
  • Mornie Alantie

I brist på annat tar jag den här. Gammal, jag vet.

En man och hans son råkar ut för en bilolycka. Pappan dör och pojken hamnar på sjukhus. Läkaren kommer in till pojken och utbrister: det där är ju min son. Hur hänger det ihop?

• DOLCE FAR NIENTE

AH den kan jag men ngn annan kanske vill fundera

• kimsi

Mornie Alantie skrev 2008-09-24 10:28:29 följande:

I brist på annat tar jag den här. Gammal, jag vet.En man och hans son råkar ut för en bilolycka. Pappan dör och pojken hamnar på sjukhus. Läkaren kommer in till pojken och utbrister: det där är ju min son. Hur hänger det ihop?
    Läkaren är pojkens mamma
Svar på tråden Här klurar vi ut gåtor