• Anonym (flickvän)

Min kille tror han är "nymfoman"

Min kille tänker ständigt på sex typ..han sa i går att han typ är deprimerad nu för jag inte vill/kan ha sex (2 mån sen vi fick barn).
    han skulle kunna runka ca 5 ggr per dag om han va ensam hemma en vecka sa han i går efter att ja frågade.

Han måste in o tillfredställa sig själv vid datorn minst 3 ggr om dan typ som de ser ut nu om han inte får sex. Då är ja o barnen (små barn) i köket o tex lagar mat. för mig är de ok.

Han säger dock att han är så himla less på detta nu o att han vill ha sex istället men han får vänta tills ja börjat med mina P piller eller tills han gör mig så pass kåt vi kan knulla med kondom. (blir så avtänd på kondom så de är svårt + ja har lite ont)

Är de fler killar som är såhär sexgalna? Han har sagt att han alltid vart såhär sexgalen (har dock bara vart med mig sen han blev av med oskulden - också med mig) o vet ej om de är normalt o ha sån sexlust.

Vad tror ni?

• Svar på tråden Min kille tror han är "nymfoman"
  • LivingEasy

Jag skulle mer se honom som lite översexuell...
    Att han tycker det är så jobbigt får du ta som en komplimang för tidigare insatser.

Synd du inte kan använda kondom, avbrutet samlag verkar inte va accepterat då?
    Du verkar ju ha tid och möjlighet att ha sex med honom om det inte va för risken att bli gravid.

Kan du inte ge honom lite avsugningar? Eller analsex? Det blir inga skitungar om han kommer där.SKRATT

• Anonym (flickvän)

enn våra två små blev till pgr av avbrutet samlag hehe så den risken tar ja ej igen.

analsex...näää ONT

Ger han avsugningar men de duger inte hela vägen tydlien.

• LivingEasy

Sväljer du hans sats då? Det är enna grejen med det. Känslan efter orgasmen. Det ska visst va otroligt speciellt om du masserar hans prostata samtidigt.
    ( har inte hittat nån än som kan det än men, men...)

Har ni glidmedael vid analsex? finns massa trådar med tips hur man ska göra. När jag har analsex med nån numera har de sällan eller aldrig ont för jag lärt mig hur man gör (utan glidmedel)...
    Anonym (flickvän) skrev 2008-09-24 11:03:02 följande:

enn våra två små blev till pgr av avbrutet samlag hehe så den risken tar ja ej igen. analsex...näää ONT Ger han avsugningar men de duger inte hela vägen tydlien.
  • Anonym (flickvän)

sväljer iblnad..tar de i ansiktet elleri munnen...han borde väl kunna nöja sig med det o försöka fokusera på MIG i ställeto att JAg ska få de skönt.

Just nu blir ja avtänd på hans tjat o hans behov. Känns som att hur jag känner inte spelar nån roll.
    Nej jag MÅSTE snart få orgasm när han slickar mig trots ja inte tycker de är spec skönt ...hmm.

Känns som de är för hans skull lite vi ska knulla igång nu efter o inte för min njutnings skull.

• LivingEasy

Jag skulle just föreslå lite 69...
    Attans
    Men jag kan säga att vi killar har det svårt med sexlusten när det typ tar lite överhand,. Det är svårt att tygla sig.

Mitt råd till honom hade varit att runka inte på 1 dag(minst), sen ligg och mys med dig och förvänta dig ingen orgasm. Får du det av dig så är det för att han har tillfredställt dig och han får sin belöning.

• Anonym (msalpha)

känner igen mig trotts allt är jag tjej..
    jag är under 30års åldern och tänker mycket på sex...
    översexuell är det rätt ordet för någon som vill ha mycket sex och inte nyfoman...

• cruZZe

Ja om man känner att man MÅSTE ha utlösning flera gånger om dagen och blir nedstämd av att inte få det, då är man helt klart översexuell.

Anonym (msalpha) skrev 2008-09-24 13:18:47 följande:

känner igen mig trotts allt är jag tjej..jag är under 30års åldern och tänker mycket på sex...översexuell är det rätt ordet för någon som vill ha mycket sex och inte nyfoman...
  • Silvermist

Känns som det är något annan bakomliggande faktor än sexet självt. En kille som inte nöjer sig med avsugning som avslutas med nedsvälj eller sats i ansikte och mun, har något annat skäl än just sexet för att inte vara nöjd. Hur är det med lite sexiga kläder?; ett par stay-ups på samtidigt brukar ju vara en hit!

• Anonym
    Silvermist skrev 2008-09-24 15:11:31 följande:
    Känns som det är något annan bakomliggande faktor än sexet självt. En kille som inte nöjer sig med avsugning som avslutas med nedsvälj eller sats i ansikte och mun, har något annat skäl än just sexet för att inte vara nöjd. Hur är det med lite sexiga kläder?; ett par stay-ups på samtidigt brukar ju vara en hit!
    Men herregud ge TS ett break! Hon har ju just fått barn och ska väl inte behövs springa runt i stay-ups för att hennes karl inte kan uppföra sig som annat än en barnunge som bara tänker på sig själv... MORR
Svar på tråden Min kille tror han är "nymfoman"