Lån till bröstförstoring
Ni som har gjort ex en bröstförstoring har ni låna pengar till det eller hur hade ni råd?
Ni som har gjort ex en bröstförstoring har ni låna pengar till det eller hur hade ni råd?
Jag lånade, betalar 1058 kr varje månad.
www.medicalfinance.se
ok , hur många år har du tagit?
4a år tror ja det va. Duger bra de!
Tar du lån via dem så får du även med trygghetspaket mm om något skulle gå snett, vid operation och efter.
Widerlich: hur var det för dig? Hur stora gjorde du? Vilket material? Var det länge sedan? Hur funkade det, gjorde det mycket ont och fick du några komplikationer? Betalade du runt 40 papp för det?
Jag betalade 36000. La in 550cc (fick 75E, låter större än vad det är!) då jag var helt platt innan och har gelehallon som det heter. Gjorde dem i slutet på april- 07 och det gick hur bra som helst, hade väldigt ont efter operationen men var för att ja la in så mycket, men helt klart värt det.
Jag sparade ihop mina pengar under ett år och brösten kostade 37 000:- och jag är super nöjd lite mindre kunde jag nog gjort då jag inte gillar u-ringat idag. Men idag har jag ammat och är fortfarande nöjd, dom ser väldigt naturliga ut iaf så mycket som de kan. Jag gjorde mina i Falköping finns även en mottagning i Sthlm Kosmetik Kirurgi.
Jag har koksalt och hade ont i ett par dagar efter men efter en vecka låg jag redan på mage och sov
puffar
www.kosmetiskkirurgi.se
Är jätte bra och rekommenderar dom varm! Finns i Falköping och något till ställe..linköping eller va de va..men har även ett kontor på Hötorget i sthlm.
Jag gick upp ca 30 hemska kg under min graviditet och är en god bit på väg ner igen. Men mina bröst ser nu helt naturliga ut, ingen som kan se att ja har gjort en förstoring. Älskar dem;p
Medical finance har även Kosmetisk kirurgi på sidan där de rekommenderar kliniker. Men innan så är det iaf bra att kolla upp så att nån kirurg inte har några prickar eller nåt, mycket kan ju ha hänt sen ja opereade mig..även om ja e jättenöjd;p
Var och fixade lånet idag.
Operation om två veckor..
så härligt.
Oh! vad härligt! Jag vill verkligen också förstora brösten, har alltid velar, tänker på det varje dag! Men jag har inget jobb, det är bara sambon som har och isf kan ta lån.
Kan man boka tid för konsultation ändå, fast man inte har råd än på kanske nåt år?? :/
Ja förresten, jag vill ha ett barn till, är det bäst att vänta tills efter det eller?
Anonym (tuttlisa) skrev 2008-09-25 15:40:47 följande: