Hur blir man av med "kärlekshandtagen"?
Kallas dom så? hur som helst, vill gärna ha tips, många tips på hur man blir av med dom! Kan tänka mig att sneda situps är bra men nån annan som har nåt bra tips?
tacksam för svar.
Kallas dom så? hur som helst, vill gärna ha tips, många tips på hur man blir av med dom! Kan tänka mig att sneda situps är bra men nån annan som har nåt bra tips?
tacksam för svar.
Att gå ner i vikt är väl det enda. Tränar du musklerna där så får du ju muskler istället.
Fast samtidigt så kan jag ju minska i vikt och ändå ha dom kvar där, jag vill liksom få en fin midja och höfter..
mina "kärlekshandtag" är som gott borta nu är ute å går minst 5 km varje dag å gjort i några månaders tid. Å de har nästan försvunnit helt nu
Utfallssteg är kanon
viktnedgång + motion eller fettsugning. trist men sant
Fettsugning....nae..får nog köra på motion då om ingen känner att dom vill sponsra mig försås, för jag är inte den som e den utan säg bara till isf
fast bara motion funkar inte. du måste gå ner i vikt OCH bygga muskler. viktnedgången för att bli av med fettet, motionen för att få snyggare form (och må bättre)
ja jag vet. Jag har slutat röka oxå så att jag måste verkligen hålla koll på vad jag äter, och röra mig. Vill inte lägga på mig. Jag har lyckats gå ner dom 30+ kilona jag gick upp när jag väntade min son, så jag vill inte gå upp igen.
Jupp som alla andra säger så måste man gå ner i vikt för att få bort fettet, och styrketräna för att forma med hjälp av muskler. Men de funkar inte att stryeträna midjan så försvinner fettet där. Då är de fettsugning som gäller.
Men en bra blandning av stryrka och konditionsträning + bra mat är väl alltid de bästa receptet.