Jepp, sex hörde jag grannen på andra sidan väggen ha. Vaknade först vid 2 på natten, hade jobbat kväll och somnat på soffan men vaknade då av att höra från andra sidan väggen "Höger fot röd!" osv.. Hon kommer alltså hem från krogen en tisdag kl 2, drar med sig folk och har efterfest! Bultade irriterat i väggen, orkade då inte gå över och snacka med dryga fulla 18-20:åringar. Då hörde jag "Oj, shit! Grannen!!" Men tror ni det blev tystare för det?.. Kl 3 går grannen till höger om mig (det är alltså fest i lägenheten till vänster) och ringer på och påpekar att han ska upp och jobba kl 7. Folket drar och det är tyst 3:30.. tills man hör hur sängen börjar dunka mot väggen och tjejens stönanden.. Tur att det var fylleknull, för det hela var nog över på en kvart ungefär. Inte hört så mycket som ett pip från den lägenheten efter det.
Han till höger ska flytta i januari och jag håller alla mina tummar på att det flyttar in en snäll och tyst liten sak som inte gör en fluga förnär och tycker mest om att titta på sina frimärken!
Vad skulle värden kunna göra så här i efterhand egentligen?