• Hellena

Någon som tagit tidigt grav test med MINUS och sedan någon dag senare fått PLUS??

Jag har BIM 1-2okt och tog ett grav test idag
    (jag vet väldigt tidigt, men kunde inte låte bli=) Det visade negativt=( Har någon varit med om samma grej, att man tagit ett test tidigt och det har visat att man inte är gravid och sen några dagar senare tagit ett test med PLUS???

Undrar???

• Svar på tråden Någon som tagit tidigt grav test med MINUS och sedan någon dag senare fått PLUS??
  • memlan

En kompis till mig gjorde fyra-fem negativa tester. Till slut sökte hon läkare för något var ju fel, ingen mens, trött, illamående och yr.
    De gjorde ett test där och det visade sig att hon var gravid. Bebin var som en valnöt på ul -et de gjorde (kommer ej ihåg vecka).

• Maddi 82

Jag var hos läkaren (av annan anledning) bara 9 dagar efter jag blivit gravid och läkaren "slängde in" ett grav test för säkerhetsskull. Det visade negativ. Ett par veckor senare plussade jag och visst är et en liten "mini" där inne nu :)

• Halane

jag testade negativt den dag jag trodde jag hade bim, två dagar senare plussade jag. (första gången med preg, andra gången med clearblue)

• nötskrikan

Jag tror inte det är så stor chans att få plus så tidigt... Du får nog helt enkelt vänta och testa igen senare. Nu senast prövade jag testa fyra dagar innan BIM och fick minus men sen på BIM blev det plus.

• Hellena

Tack Alla!!!!;- för svaren, det värmer att höra att det fortfarnde finns ett hopp=)
    Kram på er alla, =)

• emma1985

jag testade mig förra fredagen då vart det minus, söndag samma vecka testade jag mig och då va det ett svagt strek så nu har jag gjort 5 test och alla är posetiva
    lycka till :-P

• Miniigirl

Jag testade mig bim + 2 med ett preg graviditetstest...men testet visade negativt...efter ca 25 min kom det fram ett så svagt sträck att jag trodde det var jag som bara inbilldade mig för att jag så gärna ville. och ett test är ju ändå ogiltigt efter 30 min, så jag blev besviken:(
    på bim+3 testade jag igen med rfsus graviditetstest, för att vara på säkra sidan, eftersom jag skulel ut och resa, roligare att veta innan det än att få gå en hel vecka och inte veta! och då vart det ett jättestarkt +

rfsus test ska man ju kunna testa en hel vecka innan beräknad mens. så, det kanske var bättre på att mäta än preg:) och sen komstade det ju bara 49 kr..hela 20 kr billigare än preg!

hålelr mina tumamr för dig:)

• Hellena

tack för alla goá tankar=)

• Hellena

Jag ska testa på söndagmorgon 3 dagar innan BIM!!!
    Så får vi se=)

• listen

Jag testade BIM-4 med RFSU's testa-tidigt-test och fick minus. Testade BIM+1 (eftersom jag inte fått mens) med CB och fick plus. Total lycka.

• G l o r y

Jag testade minus 28/8 sen 2/9 plussade jag. Helkonstigt.

• G l o r y

Har börjat fundera nu i efterhand om det va stickorna det va fel på. Jag plussade nämligen me ett clearblue??!!

• Grebbba

jag fick minus med preg på bim-dagen, en lördag och morgonurin. Plussade på måndagen efter, med clearblue digital. Konstigt!

• Powerwoman

Japp!
    Med mitt första barn så testade jag negativt, 2 dgr senare visade testet positivt:)

• Varmiz

Japp!

Var på sjukan för att röntga ryggen då frågade de mig om jag var gravid. Svarade att det var möjligt. Fick då göra ett test på BIM -5 tror jag det var, negativt. Det blev ingen töntge iaf, läkaren var rädd det var för tidigt för att ge utslag. Fick ingen mens så på BIM+3 testade jag och fick mycket svagt pluss, BIM + 5 var det starkt. Jag är idag i V 9.
    Så lycka till.

*~*~* *~*~* TINDRA *~*~* *~*~*
Svar på tråden Någon som tagit tidigt grav test med MINUS och sedan någon dag senare fått PLUS??