• Krusbär

~~~~~~~~ Akupunkturtråden del 6 ~~~~~~

Fortsättning på tråden för oss som går på akupunktur för att förhoppningsvis bli gravida!

Behandlingslista;
    www.familjeliv.se/Forum-7-125/m34842276.html

Trådstart;
    www.familjeliv.se/Forum-7-125/m22473052.html
    Del 2;
    www.familjeliv.se/Forum-7-125/m25545583.html
    Del 3;
    www.familjeliv.se/Forum-7-125/m28382276.html
    Del 4;
    www.familjeliv.se/Forum-7-125/m31291834.html
    Del 5;
    www.familjeliv.se/Forum-7-125/m33861642.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-12-05 11:09
    Ny behandlingslista: www.familjeliv.se/Forum-7-125/m39013550.html

• Svar på tråden ~~~~~~~~ Akupunkturtråden del 6 ~~~~~~
  • Schohoo

Superbra! Jag har oxå hittat hit!

♥♥♥ A 050611 + gravid i vecka 38! ♥♥♥
  • Missne

Bra krusbär, nu har jag också hittat hit. Imorrn ska jag på akupunktur igen. Min IVF-behandling avbröts igår pga för få blåsor så nu ska jag se det som en vanlig hormonstimulering. Tog ÄL-sprutan igår kväll så ikväll blir det mys i sänghalmen. får se imorrn hur akupunktören kan hjälpa till nu när det blir vanlig behandling.

• Krusbär

Vad bra att ni hittade hit!

• denlillablå

Passar på att leta mig in här också =)
    Fick mina "matrestriktioner" i onsdags. Kändes inte så fasansfullt stramt men jag ska inte äta tex socker, bröd och pasta mm. Bröd känns svårt att avstå, jag är en inbiten "brödoman" och älskar hönökaka mer än det mesta i matväg =) Men nu är det bara att avstå. Och vad gör man inte för att bli gravid!?
    Hur många gånger per vecka går ni på aku?

• Treasures

denlillablå - Jag går en gång i veckan....frågade om jag inte bord komma oftare, men akupunktören tyckte inte det.

Var på akupunktur i onsdags och för första gången kändes det som om det hände grejer....jag blev hur varm som helst...och hon sa att nu verkar kroppen börja komma igång på dig. Hoppas så att det ger något. Är idag på dag 14 och har haft ont i magen och svanken, det kniper och drar....tempar och tempen gjorde en liten dipp i morse, men ÄL-test som jag nyss tog var negativt. Var för måste kroppen hålla på bete sig så här precis de dagar man kan förvänta sig ÄL (har haft det under tidigare Pergokurer med innan jag började med aku) då man ändå inte verkar få ÄL.

• Missne

treasures: Låter ju precis som att du har ÄL strax. Har du testat med ÄL-stickor även igår och fölrrgår? Utslaget på ÄL-stickor sker ju 36-48 timmar före ÄL...

• Treasures

Missne - Jag testade igår med....då var det ett svagt streck, idag var det inget alls....men jag har ju PCO's och då kan man ju inte alltid lita på ÄL-testerna. Hoppas iaf grymt mkt på att så är fallet. Det som trycker ner mig lite är att jag haft liknande besvär vid de tidigare pergokurerna och inte fått ÄL, tycker dock att det känns mer nu än då.

• Missne

Treasures: Det kan ju vara så att du hade utslag i förrgå och igår var det på väg ner. Kör hårt i sänghalmen ifall ÄL pågår. Tempa kan ju också vara ett bra sätt att se om ÄL varit. Om tempen imorrn gått upp rätt mycket och sen stannar på en hög nivå så är det ju rätt troligt att ÄL varit.

• denlillablå

Om inte era akupunktörer rekommenderat boken "The Infertility Cure" av Randine Lewis så vill jag passa på att göra det! Håller på och läser boken nu och den ger en bra förklaring till TKM och behandling av hormonella problem enligt österländsk medicin. Mycket bra bok! Kan inte släppa den ifrån mig!
    Billig var den också, 121 kr hos Bokus.

Svar på tråden ~~~~~~~~ Akupunkturtråden del 6 ~~~~~~