• angelica88

Min dotter har alvöron

Min dotter har speciella öron, spetsiga, och det ska ju folk kommentera jämt. Jag älskar hennes alvöron, det ger henne karaktär, men folk kan vara så elaka, vad har hänt med hennes öron, vilka fula öron osv, hon hör det är väl det viktigaste!

Värst var när en sa "tur hon har mycket hår, så det går att dölja" VA?! Hon är min älva, och hon ska vara glad att hon inte ser ut som alla andra!

Fler som fått elaka kommentarer om sina bebisar?

• Svar på tråden Min dotter har alvöron
  • Neko

Vad tråkigt att de ger negativa kommentarer, det låter ju som någonting fint ju =)

• snappi81

Har aldrig fått några elaka kommentarer men måste bara säga att det första jag tänkte när jag läste din rubrik va " gud va söt hon måste va"

*För att komma vidare, måste man orka blicka framåt!*
  • Caranlachiel

Mäh! Vilka idioter. Jag som t.o.m. en stund i tonåren lekte med tanken att operera öronen så de såg ut som alvöron. VACKERT säger jag!

Vecka 15 - and counting!
  • Puma86

D e ju inte speciellt snällt att kommentera på d sättet.. har man inget snällt att säga så behöver man inte säga nått överhuvudtaget tycker jag!! Samma e d för oss.. alla har kommenterat över att våran son e så stor och "tjock".. d e d jag älskar hos honom.. att d finns en massa att ta i o han e en rejäl grabb
    D e bara att strunta i va folk säger.. dom e bara avundsjuka e d bara att tänka
    Jag tittade in i ditt galler o din dotter e verkligen jätte söt .. men d finns ingen bild så man kan se hennes öron?

• kramgrisen

Tänkte med vad söt hon måste vara.. =) mItt ex saknade toppen på örat eller det dåg ut som något bitit av örat. var hur många som komenterade det, tyckte bara det var sött. vem vill ha vanliga fula runda öron som resten av folket.

• Fridolino

fy fan vilka idioter som säger sånna komentarer, vad är det för fel på folk!!?? sorgligt...

• angelica88

Ja jag älskar hennes öron, men jag är ju liksom programerad till det, och när folk säger sånt så blir jag nojig att hon ska bli retad och sånt, och jag vill ju att hon oxå ska vara glad för dem senare. Förstår inte varför en del människor verkar må bra av att klanka ner på andras barn, då är det bättre att vara tyst

• johanna840823

min yngsta dotter har oxå spetsiga öron och de är faktiskt hur söta som helst. förstår inte varför folk ska kommentera hur andras barn ser ut! finns det ingen gräns för hur elak man kan vara..

• Im Fabulous

Jo, en släktingar tvungen att kläcka ur sig "Vad TJOCK hon är!" Om min dotter som då var 6 månader. För övrigt har hon alltid följt alla kurvor exakt på mitten. Vet inte vad det är för fel på folk.

Samma släkting hade sagt till min svägerska om hennes dotter att "Oj, vilka tjocka fötter hon har! Du lär ju inte hitta några skor till henne!" (Hon har nog ett tjugotal skor skulle jag tippa. Hon var 5 månader då).

I somras hade jag ett band med rosett på runt min dotters huvud, min dotter hade nästan inget hår alls då. Då hör jag en kvinna säga "Är det något nytt att alla skalliga små barn ska ha rosett nu". Jag blev så arg!

• angelica88
    Svar på #4
    Jag ar lagt in en ny bild, man ser lite, håret hänger alltid över :P
Svar på tråden Min dotter har alvöron