Kan man bli kär i någon som man från början inte trodde var den "rätte"?
Väljer att vara anonym här för att jag inte vill visa vem jag är, än..
Jag har träffat en underbar man sedan cirka 2-3 månader tillbaka och innan det har vi pratat i telefon och på internet säkert ett år.
Första tanken som slog mig när vi sågs var "attans, ser han ut så, det är inte min typ av kille..." Jag hade hoppats att han var supersnygg för då VET jag att allt hade funkat bra (sjukt kanske?) Men utseendet är ju faktiskt viktigt.
I alla fall, vi har umgåtts på helger ett tag nu och hittar på saker hela tiden. Han gör överasknignar till mig, han vill samma saker som mig i framtiden och skämtar om vår förlovning etc, han vill resa med mig, vi gillar samma saker i livet, allt är såååå lika så att man blir rädd
Men... jag har känt att det där lilla extra har saknats, jag har iall fall velat fram och tillbaka på om det är rätt eller inte, eller om det ska kännas mer etc. Ja, ni förstår.
Men efter denna helg som vi sågs så hände ngt. Jag TROR att jag tycker om honom mer. Nu ser jag inte längre att han inte kanske är den snyggast jag mött..
Vad tror ni om detta? Är det bara ett "desperat" knep eller drag från mig eller kan man bli kär efter så här lång tid?
På ngt sätt måste jag ju gilla honom eftersom jag vill fortsätta att träffas...