• Lelizzz08

Vem kan slå Filip & Fredrik.... Vilket otroligt fuskprogram!

Tyckte det var riktigt lågt och dåligt att de i finalavsnittet tar med 2 grenar som de redan har haft med. Var ligger rättvisa i det? Men, de insåg väl att tjejen faktiskt hade möjlighet att slå dem... Usch, programmet sjönk i mina ögon nu!! Men kanske bara är jag som "hormon-överreagerar"....

• Svar på tråden Vem kan slå Filip & Fredrik.... Vilket otroligt fuskprogram!
  • agua

jag såg då redan i första programmet att de var fejk. Den stora muskulösa killen försökte inte ens hinna ikapp fredrik

• 78an

Va, är det fejk? Jag har visserligen inte sett så många program, men har tyckt att det varit ganska underhållande och skoj att se Kul med varierande "grenar" som de tävlar i, men om allt är fejk så kan man ju fundera varför de öht gör ett sånt här program.

• Catchie80

rent skitprogram för att säga min mening.... Usch så tråkigt....

• Alexandra84

Håller med fullständigt!!! Blir grymt irriterad, tyckte att Filip kunde ha tagit dom grenarna alla fall eftersom han inte gjort dom innan.
    Känns lite uppgjort faktiskt

~*~ Lycklig mamma till två, men i april blir dom tre ~*~
  • Lelizzz08

Tack! Då var det inte bara jag som reagerade då... Precis min åsikt med att Filip kunde tagit grenarna istället så hade det ju åtminstone jämnat ut sig liiite iaf. Jo man började undra redan i första grenen i första programmet hur han kunde komma så långt efter. Vågar man undra om de faktiskt fått betalt ändå för att vara med eller vad ska man tro? Tyckte iaf det blev en usel final och kommer programmet tillbaka så ska då inte jag titta iaf...

• Lelizzz08

Tack! Då var det inte bara jag som reagerade då... Precis min åsikt med att Filip kunde tagit grenarna istället så hade det ju åtminstone jämnat ut sig liiite iaf. Jo man började undra redan i första grenen i första programmet hur han kunde komma så långt efter. Vågar man undra om de faktiskt fått betalt ändå för att vara med eller vad ska man tro? Tyckte iaf det blev en usel final och kommer programmet tillbaka så ska då inte jag titta iaf...

• MaryD

Tack Ts, har tänkt i en timme nu att jag ska starta en avreagerings-tråd ang detta skitprogram!

Trots att jag numera bara vill skrika rakt ut när jag ser dessa två snubbar kan jag inte låta bli att titta på programmet i hopp om att någon utmanare ska SLÅ dem!

Håller verkligen med om att det är sällsynt dumt att använda en eller flera grenar två ggr. Jävla idioti!

Dessutom tycker jag det är fusk att ha med en gren som handlar om kändisar m.m...då det är givet att någon (Filip) av deltagarna jobbar inom media.
    Usch, det luktar fusk!

• Lelizzz08

Japp det luktar mycket fusk och framförallt luktar det FEGHET!!!!

• Llimen

jag såg ett program då de skulle tävla i en "geografitävling". Oldsberg läste upp en beskrivning av något och så skulle de prica in rätt stad på kartan.
    Det var flera påståenden som handlade omm situationer ur Filip och Fredriks bok "hundra höjdare". tex när kungen inledde ett tal med "kära örebroare" så skulle de prcka in vart han egentligen var (arboga).
    Fusk att ta med sånt som Filip och Fredrik uppenbarligen kan, de visste ju iaf vart han var sen kunde de inte placera det precis rätt, men ändå.

• Amber1975

Visst är det lite fuskigt, de är ju dessutom två personer mot en. Jag tycker ändå att det är bra program faktiskt. Väldigt underhållande.

Svar på tråden Vem kan slå Filip & Fredrik.... Vilket otroligt fuskprogram!