Min man har surfat på free6!!!
Nu när jag skulle sätta mig och surfa lite på FL så skrev jag som vanligt F i adressfältet, klickade....och jag hamnade på FREE6.com!!!!
Vad tycker ni att jag ska göra nu???
Nu när jag skulle sätta mig och surfa lite på FL så skrev jag som vanligt F i adressfältet, klickade....och jag hamnade på FREE6.com!!!!
Vad tycker ni att jag ska göra nu???
kika runt lite!
Antingen som Millimina föreslog. Annars kan du ju gå vidare med livet och surfa dit du var på väg.
Mvh
Cornellia skrev 2008-09-26 00:24:21 följande:
Haha! Den sidan har ljudreklam.
"Ring och knulla mig nu 02x-xxxxxxx" Högt och ljudligt uttalat.. som väckte min man som ligger brevid som har somnat från mitt surfande!
Asgarv!!
Har ni pratat om det där då... har ni typ kommit överens om att ni inte ska titta på porr?
Min pojkvän var inne på porrsidor i början av förhållandet, och när jag "upptäckte" genom liknande som du gjorde, blev jag förkrossad... och trodde att det skulle ta slut och att han inte älskade mig osv... Vi hade liksom pratat om det, och sagt att "näää vi kollar ju inte på porr var för sig.. inte när man har ett förhållande.." Han vågade inte berätta för mig att han gillade det liksom.
Så det jag tyckte var jobbigast var att han hade ljugit.
Men nu flera år senare tänker jag inte ett dugg på det, jag ser inget konstigt med det längre. Han säger att han inte kollar på sånt längre, men jag skulle inte bry mig om han gjorde det.
Det e liksom inte kärlek inblandat när man kollar på nakna okända kroppar...
ja hade det varit jag hade jag nog kikat lite själv. men jag får väl gissa att du inte är typen som gillar porr!? frågan är väl då, vet din man om det?
det är väl helt enkelt bara att berätta att du såg att han kikat där, berätta hur du känner angående porr och vad du får för känslor när du vet att han gör det. sen är det upp till honom att ta ställnign. antinigen respekterar han dina känslor och skiter i porrsurfandet, eller så tycker han det är viktigare och då är han kanske inget att ha.
personligen har jag LITE svårt att förstå varför man är så emot porr då jag så mycket gillar det själv. vet inte hur jag skulle ställa mig till ifall en partner sa "jag vill inte att du kollar på porr". skulle kännas konstigt men älskade jag verkligen personen i fråga och det var viktigt så skulle jag nog kunna skippa det.
Jag hade inte brytt mig alls.
Men jag vill ha tillbaka mitt kortkomando! Dvs att familjeliv ligger fört så jag inte behöver leta i listan....