• Lovali

Tvärrrandiga tapeter sökes....

Jag vill gärna ha en sådan men hittar bara med ränder lodrätt, vill alltså ha vågrätt. Har ng sett det?

Jag förstår ju också att man bara kan lägga en sådan tapet ner istället så blir ränderna vågräta MEN det är en så lite vägg vi skall tapetsera med en dörr som avbrott mitt i också så det verkar himla jobbigt att klippa till massa korta bitar sådär...

/L

• Svar på tråden Tvärrrandiga tapeter sökes....
  • MeNoLike

Finns väl överallt. Bara gå in till en återförsäljare det

Mamma till tvillingarna Maximilian & Timothy 070325
  • Lovali

Överallt vore väl fel att säga tex eco-tapeter som har mkt har ingen sådan jag menar på sin hemsida...det skall vara tvära skarpa ränder inet ngt blurrigt á la 80 tal & ngn sådan såg jag inte där, får kolla på andra tapetsidor på nätet nu...hmmm...vilka finns det...?

MeNoLike skrev 2008-09-26 09:16:55 följande:
    Finns väl överallt. Bara gå in till en återförsäljare det
  • signaturbyte
    amasonas skrev 2008-09-26 11:21:14 följande:
    33 Randiga tapeterDär finns det en del tvärrandiga tapeter!
    Skulle precis skriva kolla midbec, men där var dom ju
  • Brando

Jag letade också länge efter vågrätta ränder men hittade inget som passade. Jag hade dock bara en hel vägg att tapetsera så jag la tapeterna på längden istället. Om du köper en tapet av typen easy up tror jag inte det blir jättekrångligt att sätta upp den vågrätt trots dörren.

• Linusina

Vi har randiga fondväggar inne på båda barenen rum, men vi har tapetserat upp dem "fel", dvs avigt, liggandes...

Har bilder på bloggen om du vill kika, ligger under kategorin Vårt hem.

duracellmamman.se/wordpress/

Svar på tråden Tvärrrandiga tapeter sökes....