Hur många tänder?
Har ditt barn,vid ca 14 månaders ålder?
Upptäckte nyss vid blöjbytet 2st till tänder på min dotter, jössös, nu har hon 18, nu kan det väl inte komma så mkt fler?
Har ditt barn,vid ca 14 månaders ålder?
Upptäckte nyss vid blöjbytet 2st till tänder på min dotter, jössös, nu har hon 18, nu kan det väl inte komma så mkt fler?
oj ´18 det var många hehe min son är 15 mån och har 7, 1 till är på G.
vet inte riktigt hur många det är som komme rupp men 18 låter nog som att det är slut på de va hehehe
Mjölktänderna är 20 st.
Haha, 18 redan! Min son hade 2 tänder när han var 14 mån. Han har 17 nu, är snart 2½år. Men som sagt var, de ska få 20 mjölktänder oftast före tre års ålder. Men när de kommer är väldigt olika.
Min dotter är 12mån och har 10 tänder.
min dotter blir 15 månader den 3 okt.. har 4 tänder
tack för svaren:) jo det verkar ju vara så himla olika det där med när tänderna kommer, men 20 mjölkisar alltså,ja då är det bara två kvar sen är det stopp!!kna ju inte få plats så mkt mer i den där lilla munnen tycker man:)
min dotter var 3mån hade då 4st sen vid 8månader hade hon fått alla. dom kom varje dag varje morgon jag kolade så var det en ny så sjukt hehe ja det tycket tandläkaren med haha konstigt nog.
sonen är i månad och har fått 1 tand
13,5mån och 4 tänder :). Första 2 kom 6.5 och 7 mån sedan kom 2 när hon var 10 mån!
min kille blir 14 månader den 7 och han har 10 tänder o 3 på g.. tycker dom kommer så många så tätt
Oj, mitt barn är uppenbarligen en krokodilbebis! Han har åtta tänder och är bara sju månader!
Siri hade bara 4 och 2 på g vid samma ålder. Nu är hon 20 mån och har 14 st.
Alvin blir 15 månader på söndag och har 16 tänder. Storebror tror jag hade 10 tänder i samma ålder.
har en tjej på 1½ hon har 17 tänder !!! hon har fått en tand avde fyra som de ska ha när hon e tre !!
Min dotter är 7,5 mån och har precis idag fått sin första tand, hihi
Min dotter är 11 månader och har 8 tänder
min hade 4 tänder vid den åldern. fick sin första tand när hon va 10 månader
min tjej hade fått alla utan dem längst in redan vid 10 månader,