Tips på doppresent!!
Vad är den bästa/roligaste/häftigaste doppresenten till en kille på 7 månader, där föräldrarna anser att dom har altt!!?? Vill köpa något speciellt som inte alla andra anhöriga köper. Börjar få panik!
Vad är den bästa/roligaste/häftigaste doppresenten till en kille på 7 månader, där föräldrarna anser att dom har altt!!?? Vill köpa något speciellt som inte alla andra anhöriga köper. Börjar få panik!
Pengar i en fond?
Gåvobrev för en en summa man har gett till ett bra ändamål i barnets namn?
jag hittade på nyfikenliten.se en "sångpåse".. en påse med figurer som finns i kända barnlåtar..tror där var texter med.. lite kul tyckte iallafall jag
Min dotter fick en stjärna i hennes namn.
www.globalstarregistry.com
Finns olika paket.
Jättefint!!
Vår dotter fick ett äppelträd när hon döptes som vi planterade på tomten....Jättekul tyckte vi, då vi kan följa trädet samtidigt som tjejen växer, sen är det ju klart kul att reta syrrorna sen att hon har ett EGET äppelträd som bara hon får äta av....kan höra henne när hon blir lite större....hihi
Inne på "Blå Elefant" finns det t.o.m. en kategori som heter doppresenter, där finns mycket fint! www.blaelefant.se/group.asp
Hannes fick ett körsbärsträd. Nu 2 år senare så blommade det för fullt o gav massor av körsbär
Vi fick en silver flagga som man kan ställa fram varje gång vår son fyller år. Tyckte det var kul faktiskt!!!
Vi har köpt en personlig bok på www.sagofabriken.se