Affär i Malmö?
Någon som vet någon fysisk butik i Malmö där jag kan handla en bärsjal? Är ute efter en trikåsjal eller vävd långsjal. Ringsjalar har jag hittat på några ställen, men inga andra sjalar. Någon som kan tipsa?
Någon som vet någon fysisk butik i Malmö där jag kan handla en bärsjal? Är ute efter en trikåsjal eller vävd långsjal. Ringsjalar har jag hittat på några ställen, men inga andra sjalar. Någon som kan tipsa?
Tror att G-knapp har några sorter inne... Fast om det är mer än ringsjal/bärpåse vet jag inte...
Ring o fråga eller kolla deras hemsida...
Ev har även Villa Magnolia nån trikå-sjal...
Fast dem kanske du redan varit hos?

Inte för att det har med saken å göra och sorry att jag hoppar in i din tråd, MEN, är det inte lustigt att man nuförtiden måste säga "fysisk" butik?!! :) *kul iakttagelse bara*
/A.
GRANIT har trikåsjal i vitt, svart eller gråmelerat. 440cm lång. Jag har den, den är super. 299kr. Ligger bredvid Design Torget vid kanalen.
www.granit.com/&item=19
Annars är det småbarnsmässa på Malmömässan 2-5 oktober. Där lär du defintivt hitta sjalar.
Tack för tipsen! Tog en tur till Villa Magnolia, men de hade stängt på måndagar...
Det får nog bli ett besök på mässan, kollade i mässprogrammet och såg att det ska finnas sjalar där.
Det är väl baby heaven som ställer ut på mässan tror jag, butiken finns i Lund.