• sommartjejen82

blue card hos fritidsresor, kan man beställa en resa först och sedan ansöka om kort?

på väg att beställa en thailandsresa men har inte blue card (då man kan delbetala resan). vet att jag kommer få det beviljat då jag inte har någon bet anm, men jag fattar inte av infot på fritidsresors sida om jag kan beställa resan nu och söka blue card imorgon (har inte skrivare tillgänglig nu), lr om jag först måste få blue card bevilat och sedan beställa resan.

håller på att göra en beställning nu och e på slutet menb det står att betalningen måste ske senast 10 dagar innan avresa.

står på ett annat ställe på sidan att man kan betala resan i omgångar med detta blue card, men framgår inte av infon om jag måste få kortet beviljat innan jag beställer.

har nämligen en bra resa här med bara en plats kvar, e rädd nån tar den om jag väntar till jag kan kontakta kundtjänst imon, snälla svara!

• Svar på tråden blue card hos fritidsresor, kan man beställa en resa först och sedan ansöka om kort?
Svar på tråden blue card hos fritidsresor, kan man beställa en resa först och sedan ansöka om kort?