Ni som bor i Sundbyberg el. Solna..
Vart badar ni?
Vi har bott i Sumpan i ett år men har aldrig brytt oss om att kolla upp vart man kan ta sig ett dopp.
Så nu behöver vi eran hjälp, vart hittar vi en bra badplats?
Vart badar ni?
Vi har bott i Sumpan i ett år men har aldrig brytt oss om att kolla upp vart man kan ta sig ett dopp.
Så nu behöver vi eran hjälp, vart hittar vi en bra badplats?
I Huvudsta finns ett ställe som kallas Nakenberget, där kan man bada
Där i närheten finns även utomhusbassänger.
Det går att bada vid Hagaparken oxå.
Borde väl finnas något vid Lötsjön? Fast man kanske inte badar i den, jag tog bara promenader runt När jag tänker efter så var det nog aldrig någon som badade i den...
Men vad jag kan minnas (är uppväxt i Solna) så finns det inte direkt någon bra badplats (alltså vid en sjö), vi åkte alltid utanför för att ta oss ett dopp, typ Hässelby (tror jag...) eller så.
Nakenberget? =) Låter.. intressant.
Vid lötsjön kan jag garantera dig att du inte vill bada ;)
Att det inte finns nån badplats i sumpan förstår jag, eftersom att det inte finns nån sjö..
Jag kan iofs åka en bit eftersom att vi har bil..
Hehe, nä, Lötsjön är väl ganska sunkig Tänkte att det kanske var bättre där nu, bodde i Hallonbergen ett tag (säkert 7 år sen eller så) o då kändes det som om de höll på att röja där...
Nakenberget är härligt Det är ingen strand direkt utan ett klippbad.
Vet inte vad det heter på riktigt, men alla sa Nakenberget (är uppväxt i Huvudsta, så det blev en del dopp där). Det är alltså Ulvsundasjön.
Om ni har bil så kan ni ju åka hit (Huddinge)
Finns en badplats här vid sjön Gömmaren, sandstrand t o m tror jag.
Jag har bara ridit förbi så jag vet inte så noga, men det är en fin strand o så.