• mysisen

ngn mer kring v 37 vars bebis är vild i magen?

vår bebbe är oftast helt vild i magen.. han trycker sig åt alla olika håll o trycker sina kroppsdelar... nästan öm i magen nu

ngn mer som känner så kring v 37?

Stanna hos oss lilla älskade pyret.
  • Svar på tråden ngn mer kring v 37 vars bebis är vild i magen?
  • Csve

jo jajemen... o dom säger att bebisen har lite om plats o inte märks av så mycket nu.. bullshit!

?♥ För evigt ♥?
  • Eevy

Är i vecka 36 och väntar fortfarande på att det ska bli för trångt men min bebis verkar inte tänkt lugna ner sig, full fart där inne från morgon till kväll;)

• Supernova08

Ja, min lever rövare så man känner sig helt mörbultad..

• Liniz

här e en till som har en liten vilding i magen, e vecka 36+2. När vi kolla HIF-KFF i onsdags höll hon på som om hon var med i matchen elr nått hehe. Visst e det härligt att känna av dem men efter nån timme blir man lite trött och ÖM hehe..

Nån mer som blir mkt "armbågad" och/eller "knäad" av sin bebis?? Det känns så iaf, som om dem trycker/pressar armbågen/knäna allt vad dem kan i magen på en..

• Frezalo

Min lilltjej var helgalen i magen fram till dagen hon föddes (40+2), men sov sig konstigt nog igenom hela förlossningen. Var OMÖJLIGT för bm att få en rättvis ctg-kurva. Vaknade till när hon kom ut, men sen somnade hon igen och gick knappt att få liv i de första dagarna.

Jag har 0:- på kontot, men är världens rikaste människa!
  • Ami755

Jag har oxå en buse i min mage! Han är inte lugn! Jag trodde nästan han skulle ut igår som han höll på! Storebror höll oxå på i magen men inte som den na vilde.Gumpen åker ut så fort jag äter nåt eller om han vill jag ska byta position .
    Jag är snart i vecka 38

• Mizz Emma

Jag har både läst å hört att bebisen lugnar ner sej i slutet av graviditeten pga platsbrist, men det är ju ren skitsnack...för mej iaf. han är vildare än någonsin och blir värre å värre för varje vecka som går, jag får hålla emot liksom så att inte magen ska bli bred som en garageport :p Det gör väldans ont ibland.. mest tryckande känsla som om han stretchar därinne. Är snart i v39

• PiaDaniel
    Liniz skrev 2008-09-27 20:01:35 följande:
    här e en till som har en liten vilding i magen, e vecka 36+2. När vi kolla HIF-KFF i onsdags höll hon på som om hon var med i matchen elr nått hehe. Visst e det härligt att känna av dem men efter nån timme blir man lite trött och ÖM hehe.. Nån mer som blir mkt "armbågad" och/eller "knäad" av sin bebis?? Det känns så iaf, som om dem trycker/pressar armbågen/knäna allt vad dem kan i magen på en..
    Min är också en liten vildning. Går in i vecka 37 på tisdag!Glad Och jag blir också mkt armbågad/knäad av bebisen, inte så skönt att gånger! Glad
  • Hassselbacken

Mhm! En till med en klart VAKEN bäbis i magen, den vill att jag ska vara igång hela tiden så fort jag sätter migeller lägger mig ner så börjar det röra på sig där inne!

Mysigt! Men jag håller med om att man kan bli rätt öm efter ett tag...

Svar på tråden ngn mer kring v 37 vars bebis är vild i magen?