• Tinisen

Barnmorska i Lund...

Jag är ny här och fick idag veta att jag och min man ska få en bebis. Så här står man nu helt handfallen och har tusen frågor.

Är det någon som vet någon bra barnmorska i Lund?
    När ska man skriva in sig? eller hur gör man?

Tinisen, novis i ämnet

• Svar på tråden Barnmorska i Lund...
  • Ida 3

Hej! &´Grattis
    Jag vet ingen barnmoska i Lund men du har tre st jättetrevliga i Svedala. Annars kan du slå upp i telefonkatalogen eller ringa sjukhuset så får du säkert telefonnummer som du kan ringa.
    Man bör skriva in sig i v10 så ring så fort som möjligt för det är svårt att få tid ni i semestertider.
    Lycka till!!!!!!

• bebbelängtan77

Hejsan!!

Jättegrattis till er. Fick oxå veta att jag är gravid idag.
    Vill oxå veta allt dedär. Vad gör man?

Kram....

• Tinisen

Hej!

Ida 3 - Tack för ditt svar, hade så klart ingen aning om att det skulle kunna vara bråttom (du vet tider ska ju bara finnas.. Så tack för tipset! Tror jag ska ringa till sjukhuset idag, är ju dock fortfarande lite skeptisk till att jag får behålla barnet...

Grattis till er!

Tinisen

• Siena

du ringer till barnmorskemottagningen på den vårdcentral som du tillhör! Så det beror på var i stan du bor! Själv går jag hos emi på st. lars o hon är superbra! Grattis till plus o vill du snacka med andra lundamammor så hör av dig!

• Jej

Jag går också hos Emi på S:t Lars. Och jag instämmer med Siena, hon är jättebra!

Svar på tråden Barnmorska i Lund...