• Nina1982

ER-cityakuten säsong 15 OBS!! kan innehålla spoiler!!!

Någon som sett första avsnittet? Såg det nyss o fy vad sorgligt det var! Har grinat ögonen ur mig =) Trodde inte att han skulle dö!!! Varför måste de ta dö på alla de bra som är med i serien??

Avsnittet finns här att se om man vill...

http://www.free-tv-video-online.info/internet/e.r./

Hur långt är vi egentligen i sverige? Inte har det visats alla avsnitt i säsong 14?

• Svar på tråden ER-cityakuten säsong 15 OBS!! kan innehålla spoiler!!!
  • Nindë Amandil

Eller hur! Han var ju en av karaktärerna som kändes som en självklarhet att ha kvar... tyckte det gick allt för fort dessutom.

• Nina1982

Ja det gick ju jättefort! Nä det var såå sorgligt!! O dessutom när de äntligen skulle ge honom chef platsen som han kämpat för att få, usch så tragiskt!

• Linda1976

VEM VEM VEM!!!!!???

Säsong 14, sista avsnitten börjar hm.... 6 oktober tror jag!

Det finns ingen mening med livet, det handlar om att hitta ett sätt att stå ut // Magnus Betnér
  • Nina1982

Vill du att jag ska säga?

Greg Pratt...

Så sorgligt!!

• Linda1976
    Nina1982 skrev 2008-09-29 07:45:57 följande:
    Vill du att jag ska säga? Greg Pratt... Så sorgligt!!
    Neeej!! *grrrrååååååååååååt*
    Det finns ingen mening med livet, det handlar om att hitta ett sätt att stå ut // Magnus Betnér
  • Lyckan

Ja usch, såg avsnittet i fredags, grät så tårarna sprutade
    Han som äntligen sku få chefsposten och så hade han ju det bra med Bettina och hade köpt förlovningsring till henne

• Nina1982

Ja jag vet!!! Fyy så sorligt!!! Usch kunde knappt titta på ett repris avsnitt idag då man vet vad som händer honom.... "snyft"

• sandy85

Usch vilket sorgligt avsnitt.. ska alla bra skådisar dö?? usch vad tråkigt!!!

• Linda1976

Varför dog han då??

• sandy85

ambulansen han skulle åka med i exploderade

• sandy85

När kommer nästa avsnitt?? borde det inte kommit nu??

• Lyckan

Det sändes inte nåt avsnitt av cityakuten i torsdags, tror det var nån valdebatt istället.

• Mumfy  1

Ska se det nya avsnittet i morgon

Acceptera det du inte kan förändra & ha mod att förändra det du kan !
  • Nina1982
    Blomman20 skrev 2008-10-18 19:59:59 följande:
    Hej.Ni som säger att ni följer cityakuten på amerikansk tv, hur gör ni det?
    http://www.free-tv-video-online.info/

finns många serier o filmer att välja på att titta på där, gratis o lagligt =)
  • Mumfy  1
    Nina1982 skrev 2008-10-18 22:11:15 följande:
    www.free-tv-video-online.info/finns många serier o filmer att välja på att titta på där, gratis o lagligt =)
    Tack för länken
    Acceptera det du inte kan förändra & ha mod att förändra det du kan !
Svar på tråden ER-cityakuten säsong 15 OBS!! kan innehålla spoiler!!!