• Norea

välja bredbandsbolag..

flyttar snart till mkblägenhet i malmö. där får man välja bolag och hastighet, har dock ingen aning om vilka bolag som är bra. vet ni nåt om bolagen?

Öretel
    Telia
    Malmö Stadsnät
    Tiscali
    Teknikmeijeriet
    Tele2
    Bredband2
    One

• Svar på tråden välja bredbandsbolag..
  • Cheri

Vet inte om de där tyvärr, det enda jag vet är att man aldrig någonsin ens ska överväga Bredbandsolaget, intw ens om dom lockar med gratisresor

• tripplisen

telia = felia de strular ALLTID vart man än bor...

• Norea

tripplisen. beror det på om man har bredband? Jag har haft adsl med telia i flera år och alltid funkat suveränt.när det varit strul har jag alltid fått snabb hjälp av supporten.

• Norea

hade velat ta telia om det inte var för att de är det dyrast alternativet...

• smirran

Jag har bredband2, verkar helt okej.. de var billigast oxå..

• tripplisen

norea: både och har stulat för alla ja känner... alla har bytt bort det... du kanske har hittade trevlig personal där.. när ja ringde för o kolla om vi skulle hade så va bbåde telia o tele2s personal grymt otrevliga

• Norea

vilken hastighet ska man ha ? 2 4 6 eller 10. nu har vi 0,5 och jag tycker det duger bra.

• Molnet

Har haft bredbandbolaget i över två år nu och har aldrig haft problem. Jag är nöjd mao.

• Cheri

Vi har 24 mb, tycker fortfarande det är lite segt... *önskar mig ett blixtinternet*

• Cheri

Molnet den första jag hört som är nöjd, men det är bra att det funkar för dig

Svar på tråden välja bredbandsbolag..