• Latino

    Vad kan man ge i en goodiebag?

    Jag ska ha en tjejfest snart och då tänkte jag ge gästerna en liten goodiebag. Har ni tips på vad en sådan kan innehålla? Får ej kosta för mycket. Kan man t.ex. få tag på billiga eller gratis varuprover av skönhetsprodukter etc? Snälla, har ni bra tips så säg till!

  • Svar på tråden Vad kan man ge i en goodiebag?
  • Caranlachiel

    Sök på "gratis varuprov smink" så får du upp en del sidor där du kan beställa hem varuprover helt gratis.


    Vecka 16 - and counting!
  • TinaElisabeth

    Ja, hehe det var ju du här oxå! =)

    På Åhléns har jag köpt olika små tuber och flaskor av olika bodylotions och annat mys-pys och lagt i påskäggen. Dom kostar ca 15-20 kr st.
    Ansiktsmasker finns ju biliga.
    Gå till en chokladaffär och köp chokladpraliner, lägg i en sån.

    Kan du gå till olika ställen som säljer parfymer och se om dom har parfymprover att ge bort?

  • Latino

    Puffar för fler tips! Var kan man t.ex. hitta små söta presentpåsar som inte är för dyra?

  • DorisB

    Ibland har de söta presentpåsar på tex Överskottsbolaget. Eller så kan du göra egna, du hittar beskrivningar på nätet.

    Det är kul att ha ett tema tex njutning för kropp och själ. Då kan du kombinera med choklad, miniflaska med bubbelvin, ansiktsmask, handkräm, doftprover mm. Om ni inte är så många hade jag frågat i en butik som säljer smink och sagt som det är: ska ha tjejfest, vi är 5 st och jag undrar om ni har några prover på produkter som jag skulle kunna få. Erbjud dig att betala för dem (till kaffekassan).

  • Yummie

    Små miniflaskor på lotions och duschprodukter finns också på Ica Maxi för ca 15 kr st har jag för mig.

Svar på tråden Vad kan man ge i en goodiebag?