• mallis80

Skötväska Stadium

Är på jakt efter en billig svart väska att använda som skötväska, har precis såld min skötväska som hörde till ligg/sittvagnen och skall nu köpa en UJ, kommer troligen inte vara i behov av skötväska så länge till så jag vill ha en billig, men fungerande.

Tittat på denna väska på stadium, nån som har den som skötväska?
    www.stadium.se/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/Stadium-SwedenB2C-Site/sv_SE/-/SEK/ViewProductDetail-Start;pgid=kZRaKI6jVY9SR0Y7NZY0q_zI0000M97N32At

Några andra förslag på skötväska? Billig helst inte mer än 200, svart.

• Svar på tråden Skötväska Stadium
  • mallis80

Nej inte nu heller, är iallafall en svart väska av märket point zero för 99 sek, finns under fashion, dam, accessoarer samt väskor, första väskan som kommer upp.

• molly 81

Hej! JAg har köpt everest skötväska på stadium, 249 kronor.Rymmer ALLT. och har en rem som man fäster i styretså väskan inte kan glida ner!

Väldigt praktisk, och jag har den ofta över axlen som en messengerväska!

• mallis80

Ja tittade på även den, kostar 299 nu, lillkillen är snart 1år så det känns som lite mycket pengar att lägga ut på en skötväska, men den var supersnygg!

• molly 81

Undras om min var felmärkt?! Det måste jag kolla nsta gång jag är i stan!

Men du kan väl använda den sen? Eller ha den som väska till förskolan!

• mallis80

Det är ju sant, men har lovat sambon att hålla igen på skötväska och åkpåse när jag får köpa ny UJ vagn :)

• Fru Svensson

Min syster köpte Stadiums Point Zero väska för 99:- och den har fungerat perfekt som skötvästa.

• Fru Svensson

Fru Svensson skrev 2008-09-29 12:33:21 följande:

Min syster köpte Stadiums Point Zero väska för 99:- och den har fungerat perfekt som skötväska.
  • 1 tu 3

den har jag och den har fungerat utmärkt!! Finns inget skötunderlägg med, men nu använder jag bara en handduk.

Hade den till dottern, som nu är 2 år, och nu använder jag den igen till sonen på 4 mån.

En bra väska tycker jag, som man kan använda själv sen också. Ett bra köp!!

• mallis80

1 tu 3 skrev 2008-09-29 12:37:39 följande:

den har jag och den har fungerat utmärkt!! Finns inget skötunderlägg med, men nu använder jag bara en handduk.Hade den till dottern, som nu är 2 år, och nu använder jag den igen till sonen på 4 mån.En bra väska tycker jag, som man kan använda själv sen också. Ett bra köp!!
    Ser i ditt bildgalleri att du har en Phil & Ted vagn, dvs trehjuling funkar skötväskan på den? Tänkt att ha min på en UJ och vissa säger att den välter lätt med skötväska på...
  • 1 tu 3
    mallis80 skrev 2008-09-29 13:32:59 följande:
    1 tu 3 skrev 2008-09-29 12:37:39 följande:
    Ser i ditt bildgalleri att du har en Phil & Ted vagn, dvs trehjuling funkar skötväskan på den? Tänkt att ha min på en UJ och vissa säger att den välter lätt med skötväska på...
    Nja, jag hänger den på sidan av vagnen eftersom man inte kan ha väska på styret. Sätter fast den med karbinhakar som jag köpt. Vet ej hur det funkar med UJ.
  • Felicia6

har oxå en sån och är supernöjd!

Vet att den har varit superpoppis här på familjeliv att ha just som skötväska så kör på den tycker jag

Gbp 26/2-08 || felicia6.blogspot.com
Svar på tråden Skötväska Stadium