• Anonym (fundersam)

snygga bröst

Jag är 34 år, har fått och ammat 2 barn. För mig är det viktigt att hålla sig fräsch även om man har sitt på det "torra".
    Så jag funderar på att operera brösten så de blir fina igen, inte som nu, visserligen mjuka och sköna, men rent visuellt inte ok enligt mig.

Så nu till frågan: Vad tror ni att man som man i ett förhållande tänker när ens tjej vill operera sig, för självklart SÄGER han att det inte behövs och bla, bla bla...
    Men: Blir man orolig att tjejen har osunt bekräftelsebehov (att andra ska tycka man är snygg)och orolig,eller blir man glad och tänker WOW så snygg min tjej kommer bli...
    Såklart mn tänker olika, men kan jag få lite tankar om det här!

• Svar på tråden snygga bröst
  • FlamingRed

Jag skulle bli glad, inte mest för att hennes bröst skulle bli snygga, utan för att hon är tuff nog att göra som hon vill, trots samhällets klagan över att "man duger som man är"...

• Anonym (nyop)

Har själv opererat boobsen nyligen, blev skitnöjd!!! Stora fina och fasta igen efer att ha ammat 2 barn.
    Maken sa innan att jag dög precis som jag såg ut men han visste ju att det var något jag ville göra och självklart så blev ju även han nöjd

• DHF

Tror inte det går att säga vad "män tycker". Gör som du tycker helt enkelt.

• Skimra

Min man och jag har pratat om det och det är något jag kommer att göra om några år när allt är färdigt med amning och så.

Min man gillar det för att jag gör det för min skull, det ger mig bättre självförtroende och jag slipper gå och tänka på "mina fula bröst".

Men det är säkert väldigt olika från man till man. Det beror på om han är svartsjukt lagd och så oxå.

~*~ Varför vara ödmjuk när man vet att man är bäst? ~*~
  • Anonym (fundersam)
    FlamingRed skrev 2008-09-29 12:16:21 följande:
    Jag skulle bli glad, inte mest för att hennes bröst skulle bli snygga, utan för att hon är tuff nog att göra som hon vill, trots samhällets klagan över att "man duger som man är"...
    Det här var en helt ny infallsvinkel för mig!
    Det är sant, tufft att våga göra som man vill trots att det inte är "politiskt korrekt"!!!
  • Styrdans

Jag skulle bli sur för det är dyrt och onödigt.

• Anonym (alright)

Man blir glad såklart!! Vilken tjej du är, rocka på bara.

• Anonym (fundersam)

Anonym (alright) skrev 2008-09-29 17:20:48 följande:

Man blir glad såklart!! Vilken tjej du är, rocka på bara.
    Tack!
    Jag ska göra det!
    Mitt motto att leva så man sen inte är bitter på "ungdomar" när man är gammal, leva livet så det känns bra helt enkelt!
  • Anonym (fundersam)
    Styrdans skrev 2008-09-29 12:57:34 följande:
    Jag skulle bli sur för det är dyrt och onödigt.
    Ja, pengarna är en aspekt såklart-men likaväl som man renoverar tex sin bostad ska man ta hand om sig själv, anser jag!
Svar på tråden snygga bröst