• Anonym

som mest sugen på sex vid mens

Jag är som mest sugen på sex när jag får mens, medans sambon inte har minsta lust..lite krånglig sits..känner att jag tar avstånd från honom nu istället när jag har mens och känner mig sådär grinig som en barnunge innerst inne..hm..

• Svar på tråden som mest sugen på sex vid mens
  • Jelin

Hm, det brukar jag också vara! Inte vid ägglossning som de flesta andra... Brukar va som mest 2a eller 3e dagen på mensen, då det minskat lite och mensvärken gått över. Men varför är inte din sambo med på noterna?

• Anonym

Han blir väl mindre tänd pga mensen..

Jelin skrev 2008-09-29 15:35:33 följande:
    Hm, det brukar jag också vara! Inte vid ägglossning som de flesta andra... Brukar va som mest 2a eller 3e dagen på mensen, då det minskat lite och mensvärken gått över. Men varför är inte din sambo med på noterna?
  • teviladogted

Jag blir också som mest sugen när jag har mens men tycker att det är alldeles för äckligt att knulla när man blöder för att jag ska göra slag i saken.

• Jelin

Aha... Har du testat att överraska honom i duschen? Då känns det ju mycket fräschare...och använd kondom! Har du förresten berättat för honom att du blir extra sugen just då? Han kanske inte fattar.. :)

Svar på tråden som mest sugen på sex vid mens