• Sanjos

Hur passar vi ihop?

Hur passar dessa kombinationer ihop när det gäller kärlek vs vänskap?

skytt & oke
    Skytt & jungfru

• Svar på tråden Hur passar vi ihop?
  • Fie1973

Det här hittade jag på dagenshoroskop.nu

Kärleksmatch mellan Skytten och Oxen:
    När en Skytt och en Oxe träffas måste de ge tid för att lära sig förstå den specifika energi denna relation ger upphov till. Båda har mycket att vinna i detta förhållande. Skytten mår bra av att ständigt upptäcka nya bekantskaper, platser och maträtter, medan Oxen är nöjd med rutiner. I början av relationen kan Oxen kräva mer engagemang och stabilitet än vad Skytten kan ge. Men om Oxen har tålamod kan Skytten säkerligen komma att uppskatta ett hjärta och ett hem.

Det bästa med relationen är de nya perspektiv de kan ge varandra, men det kräver att de blir bekannta med vilka sätt de skiljer sig åt på. Det är en rolig och stabil relation då de förstår och accepterar varandras olikheter.

Kärleksmatch mellan Skytten och Jungfrun:
    När en Skytt och en Jungfru träffas resulterar det i en välbalanserad relation. Skytten är en sökare som älskar sociala tillställningar medan Jungrun föredrar att analysera Skyttens upptäckter. Båda uppskattar att prata med varandra. Jungrun i jämförelse med Skytten kan vara lite väl snabb med att kräva perfektion i förhållandet. Men över tiden kommer Skytten att uppskatta en stadig och trofast partner som är jordnära.

Det bästa med relationen är den säkerhet de kan ge varandra då de upptäcker varandras liknande livsstilar. De blir ett underbart par bara de kan få varandra att se världen genom nya ögon. Så länge de kommunicerar och uppskattar vad de kan lära av varandra kommer detta vara en stabil och lycklig relation.

• Bosse2k

Det är massor mer som spelar in oftast, betydlgt mer än bara vilket stjärntecken man är.

Det är oftast en kombination av olika ockulta skolor har jag märkt. Vartifrån man kommer, vilken typ av aura man har, vilken religion man har men om vi nu ska göra lite enkelt för oss så har jag enligt personliga erfarenheter och alla mina vänner som också är intresserade av stjärntecken och hur de fungerar ihop så fungerar skyttar väldigt dåligt tillsammans med oxar och jungfrur.

Kanske står något annat på den där sidan, men det finns så många sidor som säger så mycket olika att jag sällan bryr mig om att använda dem för att ta reda på något så alvarligt numera, men för skoj kan man ju göra det :)

Svar på tråden Hur passar vi ihop?