• Tokfia 7

Hur snabbt kan man bli gravidtrött?

Har just plussat och minns inte hur det var med förra bäbben, är så helt sjukt trött och funderar på om det kan vara graviditeten, men det känns lite tidigt (v. 6). Hur snabbt brukar man känna av det egentligen?

• Svar på tråden Hur snabbt kan man bli gravidtrött?
  • vevik

jag kände av det på en gång och det höll i sig till ca v.14...

• Lalalong

Det var det första symptomet jag kände!! Jag kände av det samma dag som jag plussade. Tror inte det var inbillning för jag visste inte då att man "skulle" vara trött utan jag var bara helt förundrad över att jag knappt kunde hålla ögonen öppna och gäspade konstant på dagen trots att jag sovit bra och länge hela natten. Sen bara fortsatte det. Jag led väldigt av min trötthet och slutade fungera. Jag hoppas verkligen verkligen verkligen att ni ska slippa detta!!!
    Hur som helst så kan man känna tröttheten tidigt i grav.
    Lycka till!!

• fiamalm

Det gick snabbt för mig, jag gjorde gravtest när jag var så trött då var jag typ i v 5.

• Tokfia 7

Då skyller jag på plusset och lägger mig och trynar i soffan!!

• EnFruSislak

Jag har varit jättetrött i en månad, det börjar lätta nu och jag är i v. 8, så det kan nog komma tidigt

• Annoj

skönt att höra.. Jag är i v 5 bara och är redan trött oxå.. Ofta det så här års när det börjar bli mörkt. Men nu är det en annorlunda trötthet och det känns på jobbet oxå. Men det funkar och det går väl över om ett antal veckor hoppas jag.. Till och med illamåendet är lite skoj nu när man är lyckligt gravid.. lite allafall.. Men inte suget efter att stoppa i munnen.. Lycka till alla gummor där ute!!

• FruLeskinen

Hej! Jag kände av min trötthet långt innan ja plussade. Eller iaf upp till en vecka. Så jag e lite fundersam över när ja blev gravid. Tippar på tidig ÄL... Och tröttheten håller i sig o gör nog de ett tag. Jag är nu i v6.

• Supertesco

Jag blev supertrööt väldigt tidigt, några dagar innan bim tror jag

• Tokmia

Jag var sjukligt trött innan jag plussade. Var en av anledningarna till att jag testade. Jag testade ett par dar efter bim. Nu har den sjukliga tröttheten lagt sig & jag är mer hanterbart trött. Är i v 13

• Elsa09
    Svar på #10
    Lilla mamma
    Jag sover också jättedåligt på natten...vaknar heeela tiden och det känns som om min kroppstemp är runt 40grader..haha.

Nån mer än mej som känner ökad temp??
    När jag inte är jättevarm har jag tre tjocktröjor på mej och fryser...suck.
Svar på tråden Hur snabbt kan man bli gravidtrött?