• Wiva

Ni som åkt på kryssning med Cinderella Stockholm-Åland... SE HIT SNÄLLA!!! =)

Är sugen på att åka på en nöjeskryss med tjejkompisarna... Tänkte Ciderella Stockholm-Åland kanke vore nåt men jag undrar, vad kan man räkna med att det kostar? Försökte söka priser på nätet men de står de bara från 48 kronor och de kan jag ju inte tänka mig att de skulle gå på Vi vill helt enkelt bara åka på en nöjeskryss... Bo i hytt, äta och parta... Har ni nåt hum om vad man ska räkna med per person mellan tummen och pekfingret? Vore hemskt tacksam för svar!!

• Svar på tråden Ni som åkt på kryssning med Cinderella Stockholm-Åland... SE HIT SNÄLLA!!! =)
  • Josefine85

Mjaaa... kryssningen kan kanske kosta 48 kr. Sen tillkommer buss på ca 100 kr och buffé ca 170 kr tror ja. Iaf när vi har åkt.. men de va ett tag sen. Är du medlem så får du ju erbjudanden.

• mian7373

Gå in på Internetbokningen på Cinderella-sidan. Där kan du välja datum, hytt, måltider mm och prova dig runt och få priser innan du kommer till steget att du ska fylla i namn och bekräfta.

• Cia o krabaten

Men du TS, till Åland har man nog ingen hytt då det bara tar några timmar.
    Då ska man äta och handla tax-free är det tänkt.
    Finland tar längre tid och man har hytt osv. Kolla på det istället!

• Tös

Vi hade hytt när vi åkte till Åland.

• AmmiK82

Cinderella-kryssning är inte på några timmar, utan man åker klockan 18.00 på kvällen och är tillbaka ca klockan 16.00 nästa dag..

Cia o krabaten skrev 2008-09-30 14:10:48 följande:

Men du TS, till Åland har man nog ingen hytt då det bara tar några timmar.Då ska man äta och handla tax-free är det tänkt.Finland tar längre tid och man har hytt osv. Kolla på det istället!
  • AmmiK82

www.vikingline.se, där ku se se priser, gå in på bokning och som någon sa, kan du där välja datum, måltider mm och prova priser innan du kommer till steget för att bekräfta bokningen.

Fre-lö är det oftast fullt med partymänniskor, torsdagar är ganska ok också om det är lika som då när jag jobbade där för två år sedan..

• AmmiK82

Skaffa medlemskort på vikingline så brukar det bli lite billigare i alla fall.

• mian7373

Ibland har ju olika företag sponsrade resor med Viking Line så man får gratisresor eller liknande.

T ex om du har Ica-kort, Med mera-kort, IKEA-kort mm. Kolla sådana erbjudanden...

• englaa

var ett tag sen, men betalade maax 300 spänn. Inte dyrt alls, tror till o med att de var ännu billigare..

Vackraste född 29/9
Svar på tråden Ni som åkt på kryssning med Cinderella Stockholm-Åland... SE HIT SNÄLLA!!! =)