• Griffelfot

Bäst skötväska till Bugaboo??

Vilken skötväska hänger bäst på Bugaboo Cameleon?
    Gillar inte Bugaboos egna utan vill ha en annan. Tips tack!

• Svar på tråden Bäst skötväska till Bugaboo??
  • Dolce Vita

Vi har en Skip hop Dash o den funkar bra :) Är dock lite sugen på Buggans egna efter som den har ett fack som håller flaskan varm/kall, frågan är om det verkligen funkar?

• liar

Jag har JuJu Be som jag tycker mycket om. Det finns bilder i mitt galleri om du vll kika. Hela sortimentet finns bl.a på www.mylittlestar.se/ . Vi har storlek BeTween.

• minmio

Köp INTE Bugaboos egna skötväska, totalt värdelös, köpte den, men har nu bytt till en Dadadoo Mama och den är enligt mig den BÄSTA skötväskan och hänger dessutom klockrent på buggan, inte är den ivägen när man ska reglera sittläget heller, så bara plus till den väskan.
    Kolla hemsidan www.dadadoo.info

• Kajsan

Helt klart Petunia Pickle bottom! Den sitter som gjutet!
    Annars gillar jag OiOi hobi sacken och Be small från Ju-Ju-be.
    Skiphop och Bugaboos egna skulle jag inte välja.

• Kajsan

Jag har endel bilder i galleriet , men jag ska uppdatera mmed en egen kategori för alla skötväskor

• 080808

Jag har en Ryco, som jag är jättenöjd med! Jättepraktisk, med många fack, "skötbädd" och kylfack. Den kan dock bli lite tung om barnet inte ligger i vagnen.

Hittade en bild på blocket:
    www.blocket.se/vi/17914190.htm

Lycka till med letandet!

• pernilla70

Vi har en hoppop, den är supersmidig nu när Emma är så stor att hon kan sitta, den går nämligen att göra om till barnstol också

• Griffelfot

Tack för alla svar: Har nu bestämt mig och beställt en Juju between. Det var den mannen tyckte var snyggast av de jag föreslagit Hoppas det blir bra, annars får jag ju lov att köpa en ny

• liar
    Griffelfot skrev 2008-09-30 15:17:42 följande:
    Tack för tipsen. liar: vad bra den ser ut att hänga på buggan. Någon mer som har bilder?
    Det är fästen, även dem från jujube som heter beconnected
Svar på tråden Bäst skötväska till Bugaboo??