Gammal kärlek rostar aldrig?
Jag tror jag håller på att bli tokig!!!
Hade under flera år ett till och från förhållande med en kille (som jag för övrigt föll för som en fura vid första anblick...vilket i mitt fall är väldigt ovanligt) att vi strula berodde på en hel massa omständigheter...personliga bagage vi båda hade etc etc.
Vi var båda överens om att vi inte kunde fortsätta vara tillsammans eftersom vi inte fick ihop det TROTS att vi båda kände starkt för varann.
Jag har haft andra förhållande efter honom och jag är just nu tillsammans med en annan underbar kille. MEN......
Det är flera år sen nu men trots det är han ständigt i mina tankar från tidig morgon till läggdags.....och har alltid varit. Det är som en ständig kamp mot nån högre makt...
Träffade på honom i somras och då berättade jag hur jag tänker...att han alltid finns i mina tankar....och det märkliga är att han tänker lika. Vi pratade länge men är fortfarande överens om att vi inte ska vara tillsammans.
Det känns inte alls rätt mot min nuvarande kille att jag känner så här för ett ex som jag inte vill vara tillsammans med....
VAD GÖR MAN????