• Anonym (undrar)

Hur stor penis har din man/sambo?

Undrar... Har ni mätt er makes/sambos/killes penis någon gång? Hur lång isåfall? Hur lång är en "normal" penis? Har hört att det är 12-15cm, då är jag riktigt lykligt lottad :)

Mätte för någon vecka sedan ur alla möjliga vinklar, tyckte det lät så långt, men det blev alltid samma:21hela låååånga centimeter.

• Svar på tråden Hur stor penis har din man/sambo?
  • Anonym

Det är inte längden utan grovleken som är det viktigaste tycker jag. Jag är inte så djup så en lång gör sig inte i mig. Däremot en som är grov, mycket bättre!!!

• Anonym (x)

14 cm kanske eller så. ganske liten men passar mig perfekt :) år orgasm varje gång vi har sex. Själv föredrar jag mindre kukar helt ärligt. Har ett ex som hade stor och man blev lite illamående när den kom för långt in...

• Morbid angel

Man brukar väl säga att det är tjockleken som är det viktigaste

Av respekt för min sambo tänker jag inte skriva hur stor den är men kan gå så långt som att säga att han går under smeknamnet "Big tasty"

• Anonym

Bättre med en liten och rapp än en stor och slapp...

Spelar ingen roll om den är 50 cm om dom inte vet hur det ska användas...

• Anonym

Min sambo ligger på närmare 20 cm, och tjockleken är det inte heller något fel på. Inte för grov dock. FÖrsta gången jag kan säga att en kuk faktist är en vacker leksak.

• Anonym (undrar)

Det är sant, men den är både låååång och grov. Undrar om det är ärftligt?

• Anonym (man)

Snittet är knappa 15 cm och merparten av dem som kommer att skriva om 20+ organ ljuger, medvetet eller omedvetet. Trist men sant

• Anonym

Anonym (undrar) skrev 2008-09-30 14:17:30 följande:

Mätte för någon vecka sedan ur alla möjliga vinklar, tyckte det lät så långt, men det blev alltid samma:21hela låååånga centimeter.
    Sorry gumman, jämfört med tjejernas på FL:s killar ligger din kille lååååångt efter. 30 cm är medel, 25 cm är en lägsta acceptabel nivå. Plus att dom alltid är grova som PET-flaskor.
  • Morbid angel
    Anonym skrev 2008-09-30 14:23:10 följande:
    Anonym (undrar) skrev 2008-09-30 14:17:30 följande:Sorry gumman, jämfört med tjejernas på FL:s killar ligger din kille lååååångt efter. 30 cm är medel, 25 cm är en lägsta acceptabel nivå. Plus att dom alltid är grova som PET-flaskor.
  • Anonym

16 i längd och 16 i omkrets! Passar mig helt perfekt!!!

Svar på tråden Hur stor penis har din man/sambo?