• Lanloun

Vad har era 6-7 månaders för storlek ?

Vad har era 6-7 månaders för storlek på kläder o strumpor ?

• Svar på tråden Vad har era 6-7 månaders för storlek ?
  • FiaG

Min tjej hade 62 och började ha 68. Stl 18/19 på fötterna

• Ericaobebben

min 7 månaders tös har precis kommit i 68.
    Är 64,5 cm och väger 6660 gram.

• millan79

När min lille skrutt var 6 mån hade han strl 74! är 10 mån snart nu och har strl 80!

• jen bossman

min tjej blev 6 månader i lördags och har stl 74 men kan fortfarande ha 68. i strumpor har hon 18/19

• mirre2

när tindra va 6mån hade hon stroelk 62 på de mesta enstaka plagg i storlek 56 passade oxå då
    hon va 60cm  6 dagar efter sin  6månadersdag  &  vikten 5mån & 3v 5350g tung

strump storleken minns jag inte men  fötterna va/är små vi 12mån va jag på skopunkten och skulle köpa skor till henne hennes fot motsvarade då  storlek 15-16

• fiamalm

74, nu är han snart 8 mån och vissa märken av 74 börjar bli för smått. Strumpor har han 22-24

• Muris81

Då hade han 68. Nu vid 8 månader mest 74.

• Lanloun

Vår dotter kan fortfarande ha det mesta i strl 68, men jag börjar använda mer strl 74 nu.

Det brukar ju stå att strl 68 är 4-6 månader o strl 74 är 6-9 mån. Iallfall på HM's kläder.

Vår dotter är nu snart 7 månader.

Hur länge har ni kunnat använda strl 74 ?? Antar ganska länge, kanske man kan investera i lite finare kläder o så, eftersom de inte växer ur dem på en gång :P

• buffybus

min lilla andré är 7 månader och vi använder stl 74 till body och 68 till byxor.. ibland 74 beroende på hur dem är i stl... 

har nu inhandlat stl 80...
    fot storlek har vi mätt i en sko butik när dem trampar ner ordentligt o då hade han stl 20.. så har köpt riktiga skor nu i stl 21... hur gulligt som helst o så vill han gå rätt mkt med vår hjälp ju så passa bra med dem nu
    väger förresten 8500 drygt och 71 lång... 
    Jocke+André älskar er mest av allt!!
Svar på tråden Vad har era 6-7 månaders för storlek ?