• FraYo

Hundpenssionat HJÄLP!!. Blekinge Karlshamn

Hejsan.
    Jag undrar om någon känner till ett bra hund pensionat i Karlshamns trakten.
    Har lämnat min ögonsten hos en kvinna under 2 års tid men nu ska de stänga och flytta så nu har jag inget ställe. Vill lämna honom på ett ställe där DU/NI har lämnat er hund och kan säga att dom tar hand om hunden. Inte "har hört talas om ett bra".. Utan det ska vara konkret fakta..

Tack

• Svar på tråden Hundpenssionat HJÄLP!!. Blekinge Karlshamn
  • Pikaur

En väninna lämnade sin flattetik i Vissefjärda (mellan Emmaboda och Karlskrona. En bit att åka omman är från Karlshamnstrakten, men väl värt pengarna enligt väninnan som var lyrisk när hon fick se hur bra hunden hade haft det där

• Pikaur
    Machrill skrev 2008-09-30 18:48:45 följande:
    Hejsan. Tack Lika bra o kolla upp det
    Ojsan! Såg just att du efterlyste konkreta erfarenheter och inte "har hört"-grejer som jag just bjöd på Får släta ut det med å säga att jag själv vid behov kommer anlita samma kennel då jag litar 100%-igt på väninnan då hennes hund är hennes allt Så bra verkar de ju vara med de fina vitsorden de fick från henne De tar in få hundar och förser dem med mycket tid, motion och kärlek - så som det ska vara
  • FraYo

Haha ingen fara. Du hade en väninna som lämnat där, jag ville inte ha sådana som icke har hund/katt

• Pikaur
    Machrill skrev 2008-09-30 18:54:35 följande:
    Haha ingen fara. Du hade en väninna som lämnat där, jag ville inte ha sådana som icke har hund/katt
    Hoppas ni hittar ett som passar
  • Dundermamman

Vi lämnade alltid vår schäfer hos Inga-Lill & Bertil Hemmingsson, de bor i Kylinge!
    De är jättetrevliga och duktiga hundmänniskor
    De har kennel, hund och katt-pensionat! Tfn.0456-30133

Svar på tråden Hundpenssionat HJÄLP!!. Blekinge Karlshamn