• luckysun

Baby-second hand butiker i Stockholm?

Vet ni var man kan fynda secondhand kläder till babysar i Stockholm?

• Svar på tråden Baby-second hand butiker i Stockholm?
  • NinnaW

Gröna Villan i Örby/Älvsjö

Rackarungar på söder, typ Skånegatan

Stadsmissionen i Liljeholmen

• annasj69

Öppna förskolan har second hand försäljning här.

Myrorna och Läkarmissionen.

• Dee Why

Ditt och datt secondhandbutik i Ålsten.

• mallan1973

Kasper på Kungsholmen. Nära Landstingshuset. Har inte själv varit där men en granne till mig har tipsat om butiken. De har visst också leksaker modell äldre.

• fifo

Baby & barn på Odengatan ovanför Birger Jarlsgatan. Har också fina leksaker (nya).

Tant Gredelin på Karlavägen, fast där brukar jag inte direkt göra några fynd.

• Duckan74

På Valhallavägen såg jag nåt som heter Barnbutiken, typ. Har kläder, vagnar och möbler. Ligger strax efter Fältan. Finns en liten second hand på Norrtullsgatan, nära Bonti. Inte varit inne i nån av dem dock.

• fifo

Tror att den på Valhallavägen heter Barnkammaren. De har ytterkläder och skor, men inga vanliga innekläder.

• Duckan74

Aha, ja barnkammaren var det jag tänkte på.

• mapo51

Råsunda Barnkläder på Råsundavägen 107 i Solna. De har lite allt möjligt, även en del leksaker.

• Sea star

I Nacka finns:
    MollaMaia - Sickla köpkvarter - Mest märkeskläder, lite dyrare
    Puttis Rackartyg - Björknäs - Billigt och bra, allt från leksaker till böcker, skor och kläder
    På Värmdö finns:
    Pinocchio - Gustavsbergs centrum - Mycket märkeskläder och annat till bra priser, även leksaker böcker och filmer. Supertrevlig tjej som har butiken
    Sedan finns det även en second hand butik för barn i Hemmesta, men där har jag inte varit själv.

Svar på tråden Baby-second hand butiker i Stockholm?