• mirakulix83

    Blivande pappor 09

    Hallo där ute på er blivande pappor. Nu tycker jag ni ska skriva till varandra och inte skämmas för det. Jag själv ska bli pappa i Mars 09. Det skulle vore kul om man hittar nån kille som ska bli pappa nån gång i 2009. Så kom ingen nu och skriv.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-16 20:36
    I denna tråden följer vi varandra igenom graviditeten, pratar om allt från himmel och jord medans vi väntar på våra mirakel.

  • Svar på tråden Blivande pappor 09
  • mirakulix83

    Det var mkt roligt att höra. Vad tror ni vad det blir för kön på h*n?

  • jocke89

    hej hej, jag och min flickvän planerar att bli gravid nu i år och vi räknade ut att det skulle bli en liten bebis omkring 10 juli=). hur känns det för dig att du ska bli pappa?!

  • Farsan baloo82

    Jag och min sambo är som det ser ut nu beräknade till 28 maj. Hon är "bara" i vecka 7. Men det måste vara skönt ocg få ett barn så tidigt på sommaren.......tror ni att jag kommer kombinera det med lite extra ledighet?? ;)

  • mirakulix83

    Tja jocke89. Det låter mycket roligt för er. Är det första barnet? Det känns roligt och det pirrar i magen precis som det var när man var ny kär när man var liten. hehe

  • mirakulix83

    Tjena Farsan baloo82. 28 Maj det bra månad då är det vart och skönt ute. Då kommer du ha lång semester oxså hehe det är aldrig fel. Det är inte så som vi. Vår lille bebis kommer ut i början av Mars. Då fyller min sambo oxså år när det är dax för bebisen att komma ut.

  • peopappa
    mirakulix83 skrev 2008-10-05 22:38:36 följande:
    Det var mkt roligt att höra. Vad tror ni vad det blir för kön på h*n?
    Jag hoppas ju på en lite flicka, men det gör inte något om det blir en son till..För att Neo(sonen) är väligt "pappig"..
  • mirakulix83

    mirakulix83 : peopappa. Då får man hoppas att det blir flicka så det blir mkt mammig oxså.

  • peopappa
    mirakulix83 skrev 2008-10-06 20:01:48 följande:
    mirakulix83 : peopappa. Då får man hoppas att det blir flicka så det blir mkt mammig oxså.
    Jag ska erkänna att om det blir en flicka så vill jag att hon ska bli pappig oxå:)
Svar på tråden Blivande pappor 09