• Mandi74

Strand tält till bebis..??

Har läst nånstans att det finns särskilda strand tält med uv skydd..nån som vet om det stämmer och vart man kan köpa det i så fall..??

Tack på förhand..

• Svar på tråden Strand tält till bebis..??
  • Mandi74

Tänkte nånstans att lägga honom så att han får en kännsla av att var inne..och så slipper han värsta blåste..vilken han inte gillar alls..

• SandvikenMamma

Det finns på Lidl vet ja.

• powerpuffpinglan

Jag köpte ett jätta bra strandtält på Stadium för 199:-, urenkelt att fälla upp. Kolla på dderas hemsida, sök på beachtent.

• PippiLottan

det finns på barnenshus. Jag har inget, men an tanke som slog mig, blir det inte väldigt hett i dom??

• powerpuffpinglan

Det är ju bara ett halv tält kan man ju säga så det blir luftigt utan att det blåser in. Har använt det flera gånger.

• Pockadockan

vad kostar ett sånt?

• Mandi74

powerpuffpinglan: det verkar ju jätte bra..ska nog skaffa ett sånt..tack för tipset..

• Mandi74

elinina: synd att man inte bara kan köpa det..vill ju inte bli meddlem i goboken.. för tältet ser ju jätte bra ut annars..

• elinina

jo det gör ju det. ska hämta mitt idag.
    undrar om nån har ett sånt? skulle vilja veta om det verkligen är så smidigt...

• SussEk

Vad kostar strandtälten på Lidl??

• Diddy

Toys rus vet ej om de stavas så hehe..men de skall finnas en tält för uvstrålar & den ska inta ta så mycke plats heller som dessa på stadium,& den kostar ca.300kr..

• elinina

det går även att gå in på niveas hemsida och tävla om ett sådant tält!!

Svar på tråden Strand tält till bebis..??