Strand tält till bebis..??
Har läst nånstans att det finns särskilda strand tält med uv skydd..nån som vet om det stämmer och vart man kan köpa det i så fall..??
Tack på förhand..
Har läst nånstans att det finns särskilda strand tält med uv skydd..nån som vet om det stämmer och vart man kan köpa det i så fall..??
Tack på förhand..
varför inte en parasoll?
Tänkte nånstans att lägga honom så att han får en kännsla av att var inne..och så slipper han värsta blåste..vilken han inte gillar alls..
Det finns på Lidl vet ja.
tack..
ska kolla där då..
Jag köpte ett jätta bra strandtält på Stadium för 199:-, urenkelt att fälla upp. Kolla på dderas hemsida, sök på beachtent.
det finns på barnenshus. Jag har inget, men an tanke som slog mig, blir det inte väldigt hett i dom??
Det är ju bara ett halv tält kan man ju säga så det blir luftigt utan att det blåser in. Har använt det flera gånger.
vad kostar ett sånt?
powerpuffpinglan: det verkar ju jätte bra..ska nog skaffa ett sånt..tack för tipset..
www.goboken.se/templates/form.aspx
kolla här, har värvat en vän och har valt detta soltält!! kanske vore nåt!
elinina: synd att man inte bara kan köpa det..vill ju inte bli meddlem i goboken..
för tältet ser ju jätte bra ut annars..
jo det gör ju det. ska hämta mitt idag.
undrar om nån har ett sånt? skulle vilja veta om det verkligen är så smidigt...
Vad kostar strandtälten på Lidl??
Toys rus vet ej om de stavas så hehe..men de skall finnas en tält för uvstrålar & den ska inta ta så mycke plats heller som dessa på stadium,& den kostar ca.300kr..
strandtältet på barnens hus kostar iallafall 249:-
det går även att gå in på niveas hemsida och tävla om ett sådant tält!!