Skötbord ovanpå tvättmaskin?
Fick tipset att bara lägga en vanlig (uppblåsbar?) skötbädd ovanpå tvättmaskinen. Funkar det? Någon som har andra tips om hur man kan lösa det med skötbord ovanpå tvättmaskin? Eller är det öht en helt vansinnig idé?
Fick tipset att bara lägga en vanlig (uppblåsbar?) skötbädd ovanpå tvättmaskinen. Funkar det? Någon som har andra tips om hur man kan lösa det med skötbord ovanpå tvättmaskin? Eller är det öht en helt vansinnig idé?
jag har haft skötbädd på tvättmaskin.nu när jag fick en ny maskin så är den tyvärr för liten att ha en skötmadrass på
men det går jätte bra.hade en rullvagn att ha blöjorna på och en liten hylla ovanför att ha alla salvor o sånt på.annars kan man hänga upp en sån där plastgrej med en massa fickor i,billigt o bra
strömmen bör ju kunna kopplas bort,systemet som jag har nu är att strömmen slås på varjegång jag tänder lampan i badrummet.inte bra.
skilla
vi ska bygga en liten bänk ovanför tvättmaskinen så att man liksom kan tvätta samtidgt som man byter utan att liten åker karusell ska köpa en vit skiva på ikea tex och sen sätta på 4 ben å sen ställa det ovanför tvättmaskinen.. å sen lägga en skötbädd där på..
Vi ska göra skötplats till vår bebis på tvättmaskinen. Dock med en fast dyna (inte uppblåsbar) för jag har fått för mig att de "läcker" luft. Men de funkar nog lika bra de med .
Å så ska vi sätta upp 4 mindre hörnhyllor för blöjor å skötgrejer ovanför. Tror jag blir urbra !
Vi har på maskinen å har haft det i 8 månader...funkar toppen! Å det är väääldigt poppis när centrifugen är på
Elfa har ett skötbord med såna trådbackar under. Jag har tagit överdelen som är som en "korg" med galler bara på två sidor...hmm...hoppas du förstår... Sen har jag iallafall lagt skötbädden på den. Det finns då ingen risk att barnet ramlar ned. Dessutom får man plats med lite grejor på sidorna som tvättlappar och annat.
Vet inte om det går att köpa just den delen bara från Elfa, fick nämligen "ärva" den delen av släktingar.
Har haft det när min ena dotter var liten o kommer att ha det nu med. Har skåp ovanför, en bra bit ovanför vilket är bra tycker jag med tanke på salvor o annat.
Närhet till vatten är viktigt tycker jag och är det i ett typ grovkök så finns det ju oftast..
Tack för tipsen!
Vi kommer också att ha en fast dyna på tvättmaskinen. Vill inte ha uppblåsbar ifall katten skulle få för sig att provligga... hon har tidigare lyckats punktera vår badkarskudde. Bredvid tvättmaskinen har vi trådbackar, tror det är 6 st, där kläder, blöjor, handdukar och annat bra att ha till bebisen ska förvaras.
vi har ett litet badrum så vi kommer oxå använda IKEAs uppblåsbara skötbädd på tvättmaskinen. Sen tänkte jag sy förvaring att ha på dörren, liknande denna:
ww1.potterybarnkids.com/cat/pip.cfm%7Ccstonur%7Cda%7Crshop%5Fb%2Fshpab%7Ccsto%7Cda%7Crshop%5Fb&pkey=cstonur%7Cab&gids=pk693
Jättesmart om man har ont om plats i badrummet! Jag vet fler som bara har lagt en skötdyna ovanför tvättmaskinen
Jag har tänkt att ha en skördyna på tvättmaskin, då har man oxå nära till badkar och duschslang ifall man behöver spola av. Sen ska den blivande pappan sätta hyllor på väggen.
Vi har en skötbädd från IKEA på vår maskin, och så ska vi köpa lite mer förvaring till under handfatet. Bild finns i mitt galleri för den som är intresserad.
Jag la en skumgummi madrass och en skötbed på tvättmaskinen och de funkade bra. Men denna gång ska jag ha en skötbord på badkarret.