• Anonym (??!!)

Om man inte får svar tillbaka från en kille..

när man skrivit ett gulligt sms, typ tänker på dig, saknar dig osv, är det så att han helt enkelt inte är intresserad då?
    Men frågar man typ hur läget är eller vad gör du, så får man direkt svar.
    Har vart med om förut att man inte fått svar tillbaka alls, när de inte vart intresserade.......

• Svar på tråden Om man inte får svar tillbaka från en kille..
  • Fruochmamma

Kanske .. kanske inte. Snacka med honom istället för att undvika missförstånd.

(¯`°?.¸ ღ♥ Ludvig + Larsa + Tess + mamma = sant ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Anonym

Men måste man svara på ett sånt meddelande? Hur svarar man på "Jag tänker på dig" - "Jag tänker på dig oxå" eller... Skriver du mess bara för att få höra nåt tillbaka så gör du dig själv besviken i förskott. Man ska aldrig ge en komplimang eller dyligt i förhoppning att få nåt tillbaka..

• Bessi

jag brukar skriva så till min sambo o det är inte alltid jag får svar av honom heller så det är nog ingen fara..

• Anonym (??!!)

Kanske beror lite på hur man är som person oxå eller?

• Bessi

Anonym (??!!) skrev 2008-10-01 11:26:05 följande:

Kanske beror lite på hur man är som person oxå eller?
    hur man är som person
    vilcken relation man har
    det är väldigt mycket som kan spela in
  • Anonym (??!!)

Han är en kille som jag haft kontakt med till och från i flera år. Senast vi sågs så hände det nåt mellan oss....

• Hannah76

Vad vill du ha för svar?
    vad skulle du själv svara på ett sådant sms?
    Det är ju ingen fråga utan du berättar ju att du tänker på honom.

• Bessi

Anonym (??!!) skrev 2008-10-01 12:04:48 följande:

Han är en kille som jag haft kontakt med till och från i flera år. Senast vi sågs så hände det nåt mellan oss....
    är det så att ni är nära kompisar o att det vart en grej en gång som han inte vill eller är det nått som båda tyckte va bra?
  • Anonym (??!!)

Vi är ju inte så jättenära kompisar utan mest haft kontakt med mobilen. Träffas inte så mycket men de ggr man gjort det så har man typ suttit och pratat i flera timmar. Märktes att han vart intresserad sist, när jag skulle gå fick jag en hej då puss och så sa han att "vi får se när vi ses igen".

• Bessi

jamen då kanske han bara inte vet va han ska svara på messet helt enkelt eller så är han upptagen me nått annat o glömmer bort att han fått det..

• Anonym (??!!)

jo, vet ju att han brukar vara ganska upptagen med boxningen. Men hur ska jag nu egentligen gå vidare?

• gulemamman

Om du skriver att du saknar och längtar efter honom, och inte får något svar, så är det i mina ögon ganska uppenbart att han inte känner likadant!

• Anonym (??!!)

Det enda jag kanske kan göra för att vara säker är att ta och gå hem till honom en dag och se hur han egentligen reagerar.

• Blå delfiner

Jag har lärt mig en sak vad gäller sms till killar -är det ingen fråga RÄKNA inte med svar....

Nyttja mig gärna, men utnyttja mig inte!
  • Kamme

Blå delfiner skrev 2008-10-01 14:31:00 följande:

Jag har lärt mig en sak vad gäller sms till killar -är det ingen fråga RÄKNA inte med svar....
    hahaha... är vi så tråkiga?`:P
  • Anonym

Anonym (??!!) skrev 2008-10-01 14:19:28 följande:

Det enda jag kanske kan göra för att vara säker är att ta och gå hem till honom en dag och se hur han egentligen reagerar.
    Nej det tror jag inte är en bra idé! Om han inte svarar på sms så vill han nog inte ha plötsligt besök av dig. Hur skulle du reagera om han tex har en tjeje där när du dyker upp?
    Ring honom o prata med honom, säg att du vill mer än det ni har nu. DÅ får du veta hur läget är. Sluta att analysera sönder allt.
  • Hella031
    Blå delfiner skrev 2008-10-01 14:31:00 följande:
    japp, och därmed så skriver man saker i sms:en som man vet att de svara på. Eller så skickar man ett mms och skriver att man saknar dem, brukar funka rätt så bra Jag brukar få svar rätt så fort... ;)
  • Anonym (??!!)

Jag har jättesvårt för att prata i telefon. Så antagligen kommer jag inte få fram nåt av det jag vill ha sagt då! Det är kanske inte ett så bra alternativ det heller.....

• Blå delfiner
    Kamme skrev 2008-10-01 14:41:13 följande:
    Blå delfiner skrev 2008-10-01 14:31:00 följande: hahaha... är vi så tråkiga?`:P

Japp... Eller förutsägbara kanske just när det gäller sms biten...

Nyttja mig gärna, men utnyttja mig inte!
Svar på tråden Om man inte får svar tillbaka från en kille..