Rederiet i repris
Är det någon som ser det och är insatt... Ge gärna eran åsikt!!!
Tittar så ofta jag kan... Både här på och på Rederiet då såklart.
Är det någon som ser det och är insatt... Ge gärna eran åsikt!!!
Tittar så ofta jag kan... Både här på och på Rederiet då såklart.
vilka dagar och tider går det?
det går varje vardag 17:45 (vet inte om det gäller fredagar)
Jag har sett, men missade tyvärr gårdagens avsnitt. Tycker det är riktigt uselt skådespeleri ibland Men det är himla kul att se.
åh, då har jag missat det idag... ska kika imorgon! är det från allra första början eller?
Ja, idag var det avsnitt 4. Ju fler som tittar, desto större chans är det att de fortsätter sända det efter sommaren!
Jaa du fick ju svaren/svaret...
Ja men Persbrandt är ju med nu...:)
e han? jag har inte sett från början förut (e ju så liten :-P) men imorron ska jag bänka mej... roligt!
Japp det är han...Missa ej det FrökenW
Sov gott //Magic
Jaha, det sänds varje dag? Missade i fredags, första programmet, vad händer där? Man är ju inte inne vid 17.45 nu på sommaren, inte jag iaf!
Vilket år började de sända Rederiet?
Börjar redan bekymra mig för semestern......får ladda båda videosarna på longplay, så jag kan spela in alla avsnitt.
Kultprogram ju!
Lite OT:
Falcon Crest ska börja igen.......också kultserie som man måste kolla på.
Fattas bara att Dallas börjar igen också *asg*
Mollie: Har för mig att Rederiet startade 1992. I första avsnittet så var det bombhot på Freja, Rebecka kom tillbaks ifrån Frankrike och presenterade sin nya pojkvän Ola
(som spelas av Mikael Persbrandt) som var den person som placerade ut bomben.
Noterade ni att han som spelade Pekka (Pirjos galning till man) är samma skådespelare som senare kommer tillbaks som Mickis pojkvän (Stefan tror jag att rollen hette)
Sannah: Åh! jag älskade Falcon Crest, när kommer det tillbaks och vilken kanal?
Tack för resumén, vist! Ska nog börja kolla igen!
Va? Kommer Falcon Crest tillbaka?? NÄR, VAR och HUR??
Rederiet är skit. Punkt o slut.
Håller med ModulFinnen!!
Och har ni sett som de återanvänder skådisar!! Skurken som är efter den finska städerskan är ju han som Micki gifte sig med på slutet, och hon som Tony tog med på bildäck är ju senare Alexandra Remmer!!! Low class av svt
Mickis man/ finska skurken är även en av manusförfattarna! =)
Tycker det är läckert att han spelat två roller! =)