• Anonym (ledsen)

Mitt livs kärlek gjorde slut

Jag är fortfarande helt mållös... igår släppte han bomben. Han vill göra slut. Han tror inte på oss längre. Han har gått och tänkt så här i flera månader säger han och jag har samtidigt tyckt att det har gått ganska bra på sista tiden, vi har varit med om en hel del jobbiga händelser, med mf och utomkveds. strul inom familjen och ja, det mesta har drabbat oss.

Jag har känt hela tiden att det här orkar vi ta oss igenom. Men igår när han släppte bomben så... jag vart helt chockad. Det har alltid varit vi. Och nu känns allt bara så jobbigt. Jag hoppas att det bara är en kris han går igenom, att han tycker att det är för jobbigt runtomkring och då drar han. Jag vill bara att vi ska fixa det här, för jag vet att vi kan det.

Han är mitt livs kärlek, det är han jag ska gifta mig med, skaffa barn med, bli gammal tillsammans med. Hur ska jag kunna göra allt det utan honom?

Jag vet inte vad jag ska ta mig till? Jag vill bara att han kommer tillbaka till mig...

• Svar på tråden Mitt livs kärlek gjorde slut
  • Hundkär

Oj det måste kännas jätte jobbigt för dig.
    Min kille dumpade mig för några år sen men sen kom han tillbaka efter 2 LÅNGA månader.

• Anonym (ledsen)

Jag hoppas att min sambo tar sitt förnuft tillfånga och kommer tillbaka.
    Jag är glad för din skull att ni fann varann igen.

Hundkär skrev 2008-10-01 18:08:47 följande:
    Oj det måste kännas jätte jobbigt för dig.Min kille dumpade mig för några år sen men sen kom han tillbaka efter 2 LÅNGA månader.
  • solhumlan
    Usch va tråkigt..Det finns nog inget värre än att bli lämnad av den man Älskar mest i hela världen..Hjärtat går verkligen i 1000 bitar.. jag lider och tycker så synd om dig... Hoppas det ordnar sig!!
  • Hundkär

Det bästa du kan göra just nu är nog att försöka fokusera på dig själv låtsas inte om han ring inte och tjata m,m
    utan gå ut och shoppa en massa nya kläder och gör dig själv så snygg som möjligt ta långa bad och njut av att kunna göra vad du vill.
    chansen är mycket större att han kommer tillbaka om du ger han utrymme.

• Anonym (ledsen)

Vi bor fortfarande ihop... vi kommer tvingas bo ihop tills årskiftet. Om inte han vill åka och sova hos sina föräldrar. Jag pluggar och har ingen möjlighet att flytta bara sådär. Det är det som gör det extra jobbigt. Att bo med honom men inte vara med honom...
    jag kan inte sluta gråta.. jag har gråtit non-stop i ett dygn, sov ingenting i natt, orkar inte ens äta...

• Hundkär

usch jag förstår precis hur du känner det! hela min värld rasade när min kille gjorde slut.
    Jag duschade typ inte på flera dagar och grinade halva nätterna.
    vad jobbigt att ni bor ihop men han kanske ändrar sig snart.
    Att bo ihop känns ganska ohållbart om ni inte är tillsammans.
    Kan du inte resa bort ett tag till någon du känner tills den värsta stormen är över så att säga då får han tid o fundera och känna efter hur det verkligen känns utan dig.

• Anonym
    Svar på #5
    MÅSTE ni bo ihop? kan ni inte skaffa en lägenhet till? eller ja, han får väl bo hos sina föräldrar...
  • Eisa
    Anonym (ledsen) skrev 2008-10-01 18:18:46 följande:
    Vi bor fortfarande ihop... vi kommer tvingas bo ihop tills årskiftet. Om inte han vill åka och sova hos sina föräldrar. Jag pluggar och har ingen möjlighet att flytta bara sådär. Det är det som gör det extra jobbigt. Att bo med honom men inte vara med honom... jag kan inte sluta gråta.. jag har gråtit non-stop i ett dygn, sov ingenting i natt, orkar inte ens äta...
    Du får kasta ut honom så han får bo hos sina föräldrar då. Det var ju ändå han som gjorde slut och du har lidit tillräckligt.

Förstår att det känns sjukt jobbigt och att allt är svart just nu.
    Det kan bara bli bättre för just nu är du på botten.
    Vad som än händer framöver kommer det bli bättre.
  • Anonym (ledsen)
    Anonym skrev 2008-10-01 18:23:29 följande:
    Svar på #5MÅSTE ni bo ihop? kan ni inte skaffa en lägenhet till? eller ja, han får väl bo hos sina föräldrar...
    vi bor i en bostadsrätt. Det är inte bara att kasta ut på marknaden och sälja på en vecka. Sen måste vi båda hitta någon annastans att bo. Eftersom jag pluggar kan jag inte köpa en lägenhet utan måste i såna fall hyra och det är näst intill omöjligt, bor i stockholm.

Jag hade gärna dragit någonstans men jag har ingen familj här, min mamma bor 20 mil bort och jag kan inte bara åka dit och skita i skolan....

För att komma bort så har jag sökt en annan utbildning, som jag länge har funderat på men inte kommit in på i stockholm, och den ligger långt härifrån, där är det lätt att få tag på boende så därför blir det efter årskiftet som jag kan flytta.
  • Anonym

ärligt talat tror ja inte han vill göra slut för då hade han gjort slut när han visste att ni kunde sära på er. han vill nog få uppmärksamhet på nåt sätt.

Anonym (ledsen) skrev 2008-10-01 18:18:46 följande:

Vi bor fortfarande ihop... vi kommer tvingas bo ihop tills årskiftet. Om inte han vill åka och sova hos sina föräldrar. Jag pluggar och har ingen möjlighet att flytta bara sådär. Det är det som gör det extra jobbigt. Att bo med honom men inte vara med honom... jag kan inte sluta gråta.. jag har gråtit non-stop i ett dygn, sov ingenting i natt, orkar inte ens äta...
Svar på tråden Mitt livs kärlek gjorde slut